loading...
تازه های اینترنت با یک کلیک
محمد بازدید : 604 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد

به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي ... - خبردوني

khabar.dooni.ir
8 ساعت قبل ... صفحه نخست / سياسي / احزاب و تشکل‌ها / به احمدي نژاد گفتم:”يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني”/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ...

به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي ...

yjc.irwordpress.com
8 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد. به گزارش حوزه احزاب و تشکل هاي گروه ...

به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي ...

doostiha.rozblog.com
4 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · فعاليت ? پايگاه انتقال .

به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي ...

tnews.ir
7 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي ... - اخبار ما

akhbarma.ir
8 ساعت قبل ... احمدي نژاد گفتم سواد خيلي زياد بالاي ابري وقتي هاشمي معادلات برهم ... خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ...

ناطق نوري :راي منفي مرحوم عسگراولادي به نامزدي احمدي نژاد در انتخابات ...

iscanews.net
3 ساعت قبل ... حجت الاسلام نطق نوري با بيان اينکه به علت اعتراض احمدي نژاد براي او جلسه اضافه گذاشتيم، گفت: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و بحث کرد. ... احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني ... هم مخالفتي نداشت اما يک دفعه ديديم آقاي هاشمي آمد و معادلات ما هم بر هم ريخت.

به احمدي نژاد گفتم: يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي ...

www.parstelex.ir
7 ساعت قبل ... عنوان خبر : به احمدي نژاد گفتم: يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني / وقتي هاشمي معادلات را برهم زد. 1428069. به احمدي نژاد گفتم: ...

ناطق نوري:به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي ...

khabarfarsi.com
7 ساعت قبل ... ناطق نوري با بيان اينکه به علت اعتراض احمدي نژاد براي او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و بحث کرد. ... هم مخالفتي نداشت اما يک دفعه ديديم آقاي هاشمي آمد و معادلات ما هم بر هم ريخت.

اخبار پارسيک - به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف ...

news.parseek.ir
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و بحث کرد. ... ايشان هم مخالفتي نداشت اما يک دفعه ديديم آقاي هاشمي آمد و معادلات ما هم بر هم ريخت.

مهدي هاشمي در زندان چکار مي کند؟ - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir
آيت الله هاشمي رفسنجاني در گفتگويي در پاسخ به سوالي در ارتباط با شرايط فرزندش در زندان توضيحاتي داد. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · کشف جسد وزير جنگ داعش در ...

به احمدي نژاد گفتم:يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي ...

vazeh.com
7 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد-علي اکبر ناطق نوري در گفتگويي ضمن ...

به احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و  ...

اين موشک توانمندي هاي بالقوه‌اي براي ضربه زدن به دشمنان در ...

sarzaminekhabar.com
توانمندي موشکي جمهوري اسلامي ايران در برد کوتاه به موشک‌هاي "نازعات"، "فجر 5 "، " زلزال" و "زلزال بارشي" ختم مي‌شود که البته اقدامات گسترده .... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

انتخاب - فرود دومين ايرباس ناوگان هواپيمايي کيش - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir
3 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ... دومين فروند هواپيماي ايرباس متعلق به شرکت هواپيمايي کيش در دومين روز از سال نو در جزيره به زمين نشست. ... نوسازي ناوگان هواپيمايي کيش به عنوان يکي از اولويت هاي گردشگري نخستين منطقه آزاد کشور از ...

تدوام بارش برف و باران تا ? فروردين

new.fastcamp.ir
7 ساعت قبل ... کارشناس هواشناسي گفت: براي مناطق جنوبي هم بارش به صورت باران و ريزش تگرگ پيش بيني شده است که اين موضوع بايد ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

مادر همسر رييس‌جمهور درگذشت | خبر 5

khabar5.com
گفتني است؛ مادر همسر رئيس جمهور کشورمان از يک ماه پيش به علت مشکلات ريوي در بيمارستان کوثر سمنان بستري بود و شب گذشته دارفاني ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

اخبار پارسيک - به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف ...

news.parseek.ir
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و بحث کرد. ... ايشان هم مخالفتي نداشت اما يک دفعه ديديم آقاي هاشمي آمد و معادلات ما هم بر هم ريخت.

مهدي هاشمي در زندان چکار مي کند؟ - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir
آيت الله هاشمي رفسنجاني در گفتگويي در پاسخ به سوالي در ارتباط با شرايط فرزندش در زندان توضيحاتي داد. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · کشف جسد وزير جنگ داعش در ...

به احمدي نژاد گفتم:يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي ...

vazeh.com
7 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد-علي اکبر ناطق نوري در گفتگويي ضمن ...

به احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و  ...

اين موشک توانمندي هاي بالقوه‌اي براي ضربه زدن به دشمنان در ...

sarzaminekhabar.com
توانمندي موشکي جمهوري اسلامي ايران در برد کوتاه به موشک‌هاي "نازعات"، "فجر 5 "، " زلزال" و "زلزال بارشي" ختم مي‌شود که البته اقدامات گسترده .... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

انتخاب - فرود دومين ايرباس ناوگان هواپيمايي کيش - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir
3 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ... دومين فروند هواپيماي ايرباس متعلق به شرکت هواپيمايي کيش در دومين روز از سال نو در جزيره به زمين نشست. ... نوسازي ناوگان هواپيمايي کيش به عنوان يکي از اولويت هاي گردشگري نخستين منطقه آزاد کشور از ...

تدوام بارش برف و باران تا ? فروردين

new.fastcamp.ir
7 ساعت قبل ... کارشناس هواشناسي گفت: براي مناطق جنوبي هم بارش به صورت باران و ريزش تگرگ پيش بيني شده است که اين موضوع بايد ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

مادر همسر رييس‌جمهور درگذشت | خبر 5

khabar5.com
گفتني است؛ مادر همسر رئيس جمهور کشورمان از يک ماه پيش به علت مشکلات ريوي در بيمارستان کوثر سمنان بستري بود و شب گذشته دارفاني ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

اخبار پارسيک - به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف ...

news.parseek.ir
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و بحث کرد. ... ايشان هم مخالفتي نداشت اما يک دفعه ديديم آقاي هاشمي آمد و معادلات ما هم بر هم ريخت.

مهدي هاشمي در زندان چکار مي کند؟ - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir
آيت الله هاشمي رفسنجاني در گفتگويي در پاسخ به سوالي در ارتباط با شرايط فرزندش در زندان توضيحاتي داد. ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد · کشف جسد وزير جنگ داعش در ...

به احمدي نژاد گفتم:يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي ...

vazeh.com
7 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد-علي اکبر ناطق نوري در گفتگويي ضمن ...

به احمدي نژاد گفتم يا سواد تو خيلي زياد-9صبح|خبرپو

khabarpu.com
به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني" ... او جلسه اضافه گذاشتيم، ادامه داد: وقتي احمدي نژاد آمد يک ساعت و سه ربع يکسره حرف زد و  ...

اين موشک توانمندي هاي بالقوه‌اي براي ضربه زدن به دشمنان در ...

sarzaminekhabar.com
توانمندي موشکي جمهوري اسلامي ايران در برد کوتاه به موشک‌هاي "نازعات"، "فجر 5 "، " زلزال" و "زلزال بارشي" ختم مي‌شود که البته اقدامات گسترده .... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

انتخاب - فرود دومين ايرباس ناوگان هواپيمايي کيش - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir
3 ساعت قبل ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد ... دومين فروند هواپيماي ايرباس متعلق به شرکت هواپيمايي کيش در دومين روز از سال نو در جزيره به زمين نشست. ... نوسازي ناوگان هواپيمايي کيش به عنوان يکي از اولويت هاي گردشگري نخستين منطقه آزاد کشور از ...

تدوام بارش برف و باران تا ? فروردين

new.fastcamp.ir
7 ساعت قبل ... کارشناس هواشناسي گفت: براي مناطق جنوبي هم بارش به صورت باران و ريزش تگرگ پيش بيني شده است که اين موضوع بايد ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

مادر همسر رييس‌جمهور درگذشت | خبر 5

khabar5.com
گفتني است؛ مادر همسر رئيس جمهور کشورمان از يک ماه پيش به علت مشکلات ريوي در بيمارستان کوثر سمنان بستري بود و شب گذشته دارفاني ... به احمدي نژاد گفتم:"يا سواد تو خيلي زياد است يا حرف هاي بالاي ابري مي زني"/ وقتي هاشمي معادلات را برهم زد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1787
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 412
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,634
  • بازدید ماه : 1,634
  • بازدید سال : 98,795
  • بازدید کلی : 2,138,793
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ