loading...
تازه های اینترنت با یک کلیک
محمد بازدید : 428 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از افشاگری خواننده استیج در رسوایی که برای من وتو بوجود آمد حالا این شبکه با یک مصاحبه اجباری با این خواننده قصد در ماست مالی کردن این رسوایی دارد.

 

 

 

ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15699411 - Translate this page
ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم. خلاصه خبر. به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان ... دریافت خبر, : پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۱.

ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو فیلم-باشگاه خبرنگاران ...

khabarpu.com/n.php?...ماست-مالی-رسوایی-سولماز-در-... Translate this page
3 hours ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از افشاگری خواننده استیج در رسوایی که برای من وتو بوجود آمد حالا این شبکه با یک مصاحبه ...

ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم

www.akhbarjo.ir/.../ماست-مالی-رسوایی-سولماز-در-من-و... Translate this page
2 hours ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از افشاگری خواننده استیج در رسوایی که برای من وتو بوجود آمد حالا این شبکه با یک مصاحبه ...

ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم عصر پنجشنبه 15 ...

khabarche.ir/.../ماست-مالی-رسوایی-سولماز-در-من-و-تو-... Translate this page
3 hours ago - پس از افشاگری خواننده استیج در رسوایی که برای من وتو بوجود آمد حالا این شبکه با یک مصاحبه اجباری با این خواننده قصد در ماست مالی کردن این ...

ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم | ایراتو

irato.ir/.../ماست-مالی-رسوایی-سولماز-در-من-و-تو-فیلم... Translate this page
37 mins ago - پس از افشاگری خواننده استیج در رسوایی که برای من وتو بوجود آمد حالا این شبکه با یک مصاحبه اجباری با این خواننده قصد در ماست مالی کردن این ...

فیلم رسوایی سولماز در من و تو - اخبار

pnueb1394.rozblog.com/post/2241 Translate this page
2 hours ago - ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم پس از افشاگری خواننده استیج در رسوایی که برای من وتو بوجود آمد حالا این شبکه با یک مصاحبه اجباری ...

ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم | گردآورنده هوشمند ...

www.khabartab.com/.../ماست-مالی-رسوایی-سولماز-در-... Translate this page
اکسپرس:ایران هشتمین ارتش بزرگ جهان است/نباید با آن درگیرشد ... فیلم/ پهپاد ایرانی با برد 2 هزار کیلومتر ... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم.

ماجرای سولماز در من و تو - فتوکده

photokade.com/ماجرای-سولماز-در-من-و-تو/ Translate this page
6 days ago - عکس و اخبار-بازیگران ... ماست مالی رسوایی سولما ... ماجرای سولماز در من و تو,دلیل عدم اجرای سولماز در استیج من و تو,پشت پرده عدم اجرای سولماز در ...

برچسب ها - رسوایی شبکه من و تو - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir/fa/.../رسوایی%20شبکه%20من%20و%20ت... Translate this page
ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم. پس از افشاگری خواننده استیج در رسوایی که برای من... وتو بوجود آمد حالا این شبکه با یک مصاحبه اجباری... با این خواننده ...

اقدام شجاعانه نوجوان باهوش در برخورد با اراذل و اوباش + فیلم

www.yjc.ir › فیلم و صوتفیلم و صوت Translate this page
5 hours ago - نوجوان دانش آموز با کوله پشتی به راه خود می رود که چند نوجوان اراذل و اوباش او را احاطه می کنند. ... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم.

وقتی کریس رونالدو بسکتبالیست می شود + فیلم

www.yjc.ir › فیلم و صوتفیلم و صوت Translate this page
2 hours ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسلم دانک رونالدو در تمرین بسکتبال رئال مادرید ... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم.

دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد + فیلم

www.yjc.ir › فیلم و صوتفیلم و صوت Translate this page
1 hour ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر فردی بلاخره مرگ سراغش می ... لینک دانلود فیلم ... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم.

اولین تصاویر از پهپاد بمب افکن ایرانی شاهد 129 + فیلم

www.yjc.ir › فیلم و صوتفیلم و صوت Translate this page
6 hours ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ متخصصان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم.

بهورزان جبهه سلامت در خانه بهداشت روستایی + فیلم

www.yjc.ir › فیلم و صوتفیلم و صوت Translate this page
1 hour ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گذشت سال ها و ایجاد خانه های بهداشت در سراسر ... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم.

مجمل نیوز | پس از رسوایی آکادمی گوگوش؛ این بار تعرض به ...

mojmalnews.ir/?pn=farhang&num=731 Translate this page
2 days ago - پس از افشاگری های سولماز شرکت کننده برنامه استیج شبکه من و تو و امیرحسین آکادمی ... کافی ندهد هر گونه به اصطلاح ماست مالی از سوی شبکه و عوامل من و تو را قبول نخواهند کرد. ... افتتاحیه جشنواره‌ فيلم فجر با حضور ستارگان.

پس از رسوایی آکادمی گوگوش؛ این بار تعرض به یک کودک و ۲ زن!

morix.ir/news/27117 Translate this page
2 days ago - هر چند شبکه من و تو و رها اعتمادی سعی می کنند از جانب سولماز سخن ... زمانی که خود سولماز نیاید و توضیح کافی ندهد هر گونه به اصطلاح ماست مالی از سوی شبکه و عوامل من و تو را قبول نخواهند کرد. ... عکس از دانشمند ایرانی محسن اسماعیلی.

پای شرط بندی هم به ازدواج های امروزی باز شد - تی نیوز

tnews.ir/news/284557045957.html Translate this page
2 hours ago - در دوران دانشجویی یکی از پسرهای هم دانشگاهیم با هیچ دختری در دانشگاه رابطه ای نداشت. پسر موجه ای به نظر می آمد و من در یک شرط بندی با دوستانم با این پسر آشنا شده . ... آمادگی کامل جهت 1- تامین مالی 2- خرید 3- مشارکت در کلیه پروزه های .... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + ...

پردیس کوروش بهترینهای جشنواره فیلم فجر را انتخاب می کند

khabarduni.ir/news/159080 Translate this page
1 hour ago - پردیس کوروش بهترینهای جشنواره فیلم فجر را انتخاب می کند. 1 دقیقه قبل اخبار .... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم. پس از افشاگری ...

ظریف خواستار برقراری آتش بس در سوریه شد – نورسان

www.noorsan.com › آخرین اخبار Translate this page
52 mins ago - ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم ... در مذاکرات مخالف بودند؛ مخالفتی که دیشب با «شخصیت حقیقی» خوانده شدن نمایندگان اعزامی این ۲ گروه ...

نشست فیلم سینمایی هفت ماهگی | Yas Tools

yastools.ir/نشست-فیلم-سینمایی-هفت-ماهگی/ Translate this page
2 hours ago - ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم · قیمت مرغ هنوز زیر قیمت تمام شده ... مأموریت تروریست‌های تکفیری با ایستادگی جبهه مقاومت شکست خواهد ...

دانلود فیلم پسر برهنه 13 ساله ایرانی و جنجالی تلگرام | سایت ...

dezfun.com › مجله دانلودفیلم Translate this page
Dec 18, 2015 - دانلود فیلم جنجالی تلگرام پخش و منتشر شده است که در آن مهران پسر 13 ساله با وقاحت تمام و بدون هیچ شرمی برهنه از ... دانلود فیلم افشاگری سولماز از رسوایی استیج من و تو .... کار ما از این گذشته بخوایم این داستانارو ماست مالی کنیم .

LocalFa

localfa.tumblr.com/.../ماست-مالی-رسوایی-سولماز-در-من... Translate this page
2 hours ago - ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه لوکالفا؛ پس از افشاگری خواننده استیج در رسوایی که برای من وتو ...

گیر کردن حلقه انگشتری در انگشت - cofferoz.ir

cofferoz.ir/.../گیر-کردن-حلقه-انگشتری-در-انگشت Translate this page
ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه .... شیراز، آتش نشانان ایستگاه 13 شیراز با گیر کردن حلقه انگشتری تیتانیوم در ...

ازدواج دو مجری همجنس باز شبکه من و تو – جديدترين اخبار ايران ...

www.momtaznews.com/ازدواج-دو-مجری-همجنس-باز-شب... Translate this page
فیلم سولماز که حاضر به اجرا در برنامه استیج من و تو نشد + دانلود .... شبکه جم هم با تشویق ایرانیان به همجنس بازی، به “من و تو” پیوست + عکس به گزارش ... «دانا پرلمن»، از حامیان مالی اوباما در لس‌آنجلس، موجی از پیام‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی از ..... ما شخصیتمان را بیاریم پایین و بخواهیم که از این کانال انها را رسوا کنیم ما باید به جای ...

افشاگری سولماز - چت روم

chaatroom.ir/tag/افشاگری-سولماز Translate this page
در برنامه زنده مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شرکت کننده ای بنام سولماز در ... نوشته رسوایی در برنامه استیج من و تو اولین بار در دانلود فیلم جدید پدیدار شد. ... زد؛ افشاگری که شاید با وساطت عوامل این شبکه ی سلطنت طلب، ماستمالی شود و در ...

سحر قریشی با گریم جدیدش در پشت صحنه فیلم رسوایی 2 + ...

www.niksalehi.com/learn/archives/237392.php Translate this page
سحر قریشی با گریم جدیدش در پشت صحنه فیلم رسوایی 2 + تصاویر ..... انتشار فیلم افشاگری خواننده آکادمی موسیقی من و تو ، از امیرحسین و سولماز تا افشای هویت واقعی ارمیا ! +تصاویر ... چک پاس نشده نشان دهید،سکه بگیرید/مشکل مالی بازیگران به برج میلاد رسید! .... آیا این بچه مرفه با صدای دخترانه و مو سشوار کرده محمد (ص) ماست؟

ماستمالی دستگیری شاهزاده قاچاقچی سعودی

shomanews.com/.../ماستمالی-دستگیری-شاهزاده-قاچاق... Translate this page
Oct 26, 2015 - ماستمالی دستگیری شاهزاده قاچاقچی سعودی. با گذشت تنها چند ساعت از دستگیری شاهزاده قاچاقچی آل سعود در فرودگاه ... رسوایی«من و تو» در پخش زنده ... عکس:ثروتمندترین مرد دنیا در تمرین اورتون ... «سولماز»، «من و تو» را تهدید کرد.

پرواز بادبادک ها در دستان کودکان کرمانی - تی نیوز

212.16.76.92/news/018a57054045.html - Translate this page
2 hours ago - مدیر کل کانون و پروروش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: جشن پرواز بادبادک ها با حضور هزار کودک و نوجوان در هفت باغ علوی کرمان برگزار ...

دلیل بیرون رفتن سولماز از استیج | فیسبوک ایران

dj98.ir/.../دلیل+بیرون+رفتن+سولماز+از+استیج.htm... Translate this page
کلیپ و فیلم افشاگری سولماز درباره شبکه منوتو مسابقه استیج ... رسوایی چند باره برای شبکه من و تو پشت صحنه هایی از جنس ماجرای سلماز در من و تو فتوکده ... محمدبن سیرین گوید: دل دیدن به خواب، مالی بود كه به وی رسیده، یامالك وی گردد. ..... تعبیر خواب - خیك ماست محمدبن سیرین گوید: خیك شیر و ماست، دیدن مردی است كه بر دستش ...

رسوایی جدید شبکه من و تو | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ایران و جهان

art.pegahonline.ir/news/.../رسوایی-جدید-شبکه-من-و-ت... Translate this page
رسوایی جدید شبکه من و تواین بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این ... اخبار عکس و فیلم ... عنوان نخستین سند به امضای وزیران خارجه ایران و فرانسه رسید، یادداشت تفاهم همکاری‌های مالی میان دو کشور را .... تشخیص اینکه این فانتزی جدید درباره عصر پادشاهی «آرتور» یا عصر مدرن زندگی ماست نیاز به واکاوی دقیق دارد.

دلیل جدایی سولماز | برترین های نت

roz1.bestarinha.ir/list/دلیل+جدایی+سولماز.html Translate this page
دليل نخواندن سولماز در برنامه من و تو,قهر سولماز از برنامه استیج, پشت پرده ... اگر به عسل خورد همچنین بود، اگر به ماست و روغن خورد، دليل كه نفع آن كمتر است. اگر بیند ... محمدبن سیرین گوید: دل دیدن به خواب، مالی بود كه به وی رسیده، یامالك وی گردد. اگر بیند ... افشاگری امیرحسین کریمی خواننده آکادمی از پشت پرده شبکه من و تو + فیلم.

دلیل جدایی سولماز | برترین های نت

niloofareabi.bestarinha.ir/list/دلیل+جدایی+سولماز.html Translate this page
20 hours ago - دليل نخواندن سولماز در برنامه من و تو,قهر سولماز از برنامه استیج, پشت پرده ... اگر به عسل خورد همچنین بود، اگر به ماست و روغن خورد، دليل كه نفع آن كمتر است. اگر بیند ... محمدبن سیرین گوید: دل دیدن به خواب، مالی بود كه به وی رسیده، یامالك وی گردد. اگر بیند دل ... فیلم افشاگری امیرحسین کریمی از پشت پرده من و تو,

دلیل جدایی سولماز از استیج | برترین های نت

lormuaythai.bestarinha.ir/.../دلیل+جدایی+سولماز+از+ا... Translate this page
21 hours ago - فیلم افشاگری امیرحسین کریمی از پشت پرده من و تو, ... تو,دليل عدم اجرای سولماز در استيج من و تو,پشت پرده عدم اجرای سولماز در استيج,رسوایی در برنامه .... اگر به عسل خورد همچنین بود، اگر به ماست و روغن خورد، دليل كه نفع آن كمتر است. ... محمدبن سیرین گوید: دل دیدن به خواب، مالی بود كه به وی رسیده، یامالك وی گردد.

افشاگری سولماز از شبکه من و تو | سایت خبری و سرگرمی

redcircle.ir/.../افشاگری-سولماز-از-شبکه-من-و-تو/ Translate this page
6 days ago - پرده برداری سولماز پیمایی از آنچه که در پشت پرده ی شبکه من و تو می گذرد ... افشاگری که شاید با وساطت عوامل این شبکه ی سلطنت طلب، ماستمالی ... بازی خرم سلطان و جرج کلونی در فیلم یک ایرانی · خنده دار ترین نوشته های طنز شبکه های اجتماعی ..... رستوران علی دایی · رسوایی اخلاقی · رسوایی اخلاقی چهره های سرشناس ...

پتروشيمي فجر | فیسبوک ایران - صفحه اصلی

danabourse.fbiran.ir/page-519466.html Translate this page
23 hours ago - پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1394/12/29 دوره 9 ماهه (حسابرسی نشده) دوره منتهی به 1394/09/30 ... سریال شهرزاد قسمت دوازدهم کی میاد؟ ... واکنش رضاروحانی بعدازانصراف سلماز | ماجرای رسوایی سولماز ازاستیج من وتو چیست .... هنرهاي تجسمي و تصويري محلي مناسب براي انتقال پيامهاي ارزشي ماست · رزومه علمی، ...

اول بلاگ | رسوایی اخلاقی سولماز | جستجو | - قوانین سایت

aval-blog.ir/list/رسوایی+اخلاقی+سولماز.html Translate this page
چرا سولماز تو برنامه استیج گفت پشت پرده,افشاگری در منوتو توسط سولماز در استیج, ... افشاگری امیرحسین کریمی خواننده آکادمی از پشت پرده شبکه من و تو + فیلم ..... خود و بی خبری نسل امروز آنها از میراث علمی فرهنگی ،گذشته شان در مقابل چشمان ماست. .... رابطه بین رهبری اخلاقی و تعهد سازمانی كاركنان واحدهای مالی دستگاههای اجرایی ...

صفحه شخصی سولماز استیج من و تو - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=صفحه+شخصی+سولماز...من+و+تو Translate this page
Jan 11, 2016 - پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج! ... افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم .... به گزارش ایسنا، پیام صادقیان که چند روز پیش در صفحه شخصي خود در اینستاگرام اعلام کرد به دلیل شرایط بد مالی نفت تهران به .... آینده در انتظار ماست عکسی که آزاده نامداری در روز تولدش منتشر کرد ...

ودیو رسوایی سولمازدربرنامه استیج شبکه من وتو.com

akhbar-film2016.toskablog.ir/search.php?...رسوایی+... Translate this page
6 days ago - عکس های پارسا در مسابقه استیج Stage + بیوگرافی پارسا ... تصمیم ما همان کنترل یا ریموت ماست. ... دانلود مسابقه استيج stage من و تو Manoto -معرفی داوران .... توضیحات: این تحقیق در مورد رسوايي های مالی و غیر مالی و اخلاقی که در شرکت های .... فیلم برنامه استیج حرفهای سولماز 8- نام اصلی چوی هون ووک 9- کامنت های ...

اولین شمشیرباز محجبه آمریکایی به المپیک می رود عکس

addit.ir/.../اولین-شمشیرباز-محجبه-آمریکایی-به-المپ... Translate this page
اولین شمشیرباز محجبه آمریکایی به المپیک می رود عکس. ... همایش امنای امت · ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم · سفر معاون اول رییس جمهور به استان هرمزگان ...

مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ایران | تابناک | خبرخوانی

https://khabarkhani.com/.../مرگ_بر_آمریکا_شعار_همی... Translate this page
3 hours ago - فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر اینکه گناه سران فتنه ... ماست مالی رسوایی سولماز در من و تو + فیلم · لیست و زمان اکران فیلم های جشنواره ...

سایت خبرنو اخبار روز|خبر نــو مجله اینترنتی

مگر کسی جرأت دارد صورت دایی را کیک مالی کند؟! تا زمانی که در ایران باشم، در ... برخورد گشت ارشاد با هنرمندان در جشنواره فیلم فجر 34. ستاره اسکندری دست حامد بهداد ...

الناز شاکردوست و سحر قریشی و "رسوایی"های ده نمکی

www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=87302 Translate this page
Aug 15, 2015 - سراغ بازیگران زن اصلی فیلم های مسعود ده نمکی رفتیم و کارنامه شان را آنالیز ... این بازیگر هم به خاطر پیشنهادی دیگر و تداخل با «رسوایی 2» جای خود را به .... اوتادی این اواخر در فیلم هایی مثل «زن، مرد، زندگی»، «آقای الف»، «شیر تو شیر»، .... ها) که اگر با بازیگری که مد نظرمان است به توافق مالی نرسیدیم، اسم فیلم را ...

تله فیلم «من، تو، او» جمعه روی آنتن شبكه تهران - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنراخبار فرهنگ و هنر Translate this page
Feb 2, 2009 - فیلم تلویزیونی «من، تو، او» به كارگردانی «محمد صادق پروین ... کسب و کار کوچک · اقتصاد و برنامه ریزی مالی .... و میبینیم كه همه چیز خلاف قضاوت ماست و حق با راوی آن اپیزود است؛ اما در اپیزود .... پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج! ... ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید ...

رسوایی در پخش زنده برای «من و تو» - Iran News

irannews.shafaqna.com/FA/IR/774591 Translate this page
رسوایی در پخش زنده برای «من و تو». این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد. مطلب در سایت ...

کلیپ صوتی شوخی شجونی با جنتی - یک پاتوق

1patogh.ir/tag/کلیپ-صوتی-شوخی-شجونی-با-جنتی Translate this page
وی در این مصاحبه تفصیلی گفت:یک بار آقای جنتی مرا دید و گفت شجونی من مواضع تو را که می خوانم خوشم می آید. گفتم آقای جنتی من فرزند انقلابم و از انقلاب دفاع می ...

دانلود آهنگ سریال شهرزاد کاش غیر از منو تو هیچباخبر از ما نشود ...

dokhtartehrani.mooche.ir/.../دانلود+آهنگ+سریال+شهرز... Translate this page
دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان شیوه های نوین انبارداری ... فیلم/افشاگری امیر حسین کریمی از پشت پرده شبکه من و تو .... من و تو,پشت پرده عدم اجرای سولماز در استیج,رسوایی در برنامه استیج من و تو,پیشنهد غيراخلاقی در استیح .... کنترل تولید موجودیهای 1 پیام نور | پس از توافق هسته ای لغو تحریم ها چ فرصتهایی پیش روی ماست؟

دانلود کلیپ خنده دار سوتی مجری صدا و سیما ماهواره

movie.downloadnewfree1.com/.../سوتی-مجری-زن-صدا... Translate this page
Apr 30, 2015 - مورد کره شمالی تبریز دانلود کلیپ سوتی ۱۸ مجری های شبکه من و تو خانه دانلود ... ماست مالی رو نیگا دانلود کلیپ جدید {کلیپ}{پیامک} » دانلود کليپ سوتی ..... استیج · دانلود کلیپ رسوا کردن برنامه استیج شبکه من و تو توسط سولماز ...

مجری مشهور شبکه «من و تو» در تور فیلترینگ ایران - روباه نیوز

www.roobahnews.com/index.php/manoto/.../4407--l-r... Translate this page
Mar 5, 2014 - تماس تلفنی بی پروای عوامل من و تو با مسئول ایرانی تنها با این خیال خام که ... جمهوری اسلامی است، به فن بدلی برای رسوایی شبکه من و تو تبدیل گردید. ... شبکه من و تو گفت: «من با کسی که جیره خوار دشمن ماست حرفی نمی زنم. ... مومن نسب با اشاره به منابع مالی شبکه من و تو در ادامه خاطر نشان کرد: «الان شما ... فیلم خبر.

افشاگری هایی درباره فائقه آتشین(گوگوش) - ظهور

www.zohur12.ir/29291/افشاگری-درباره-گوگوش Translate this page
May 21, 2012 - زندگی با زنی که بیشتر ساعات عمرش در کاباره ها و فیلم های نازل می گذراند عرصه .... درضمن تو هر سایتی یه چیزی مینویسن کافیه”بیو گرافی گوگوش” رو سرچ .... پول دین میگیرن و دنیاشون وآباد می کنن و رسوا کنه البته اگه جسارت داشته باشه و .... افراد بر اساس کدام ضرورت صورت میگیرد و حلال کدام مشکل جامعه ماست .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1787
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 697
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 7,403
  • بازدید سال : 72,936
  • بازدید کلی : 2,112,934
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ