loading...
تازه های اینترنت با یک کلیک
محمد بازدید : 532 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)
دانلود آهنگ جديد جي زد باند به نام رو اعصاب هميم

رو اعصاب هميم - دانلود آهنگ جديد

radiojavanmusic.com
دانلود آهنگ جديد جي زد باند به نام رو اعصاب هميم. 16 بار 21ام اسفند 1394 admin موزيک بدون نظر · دانلود آهنگ جديد جي زد باند به نام رو اعصاب هميم. Download New Music ...

دانلود آهنگ ثانيه از احسان خواجه اميري با لينک مستقيم | دانلود آهنگ

sakhamusic.ir
دانلود آهنگ جديد و بسيار زيباي احسان خواجه اميري بنام ثانيه با لينک مستقيم و دو ... آهنگ جديد جي زد بند به نام رو اعصاب هميم · دانلود آهنگ جديد مصطفي تفتيش به نام ...

دانلود آلبوم زدبازي بنام زاخار نامه - دانلود آهنگ جديد

www.shirazsong.org
دانلود آلبوم زدبازي به نام زاخار نامه + متن با لينک مستقيم دانلود آلبوم زدبازي به نام زاخار نامه با ... نه که رو نِرو هميم مثل دندون عقل کمبود وقت / واست گذاشتم و زدم بيرون از خونه شب ... بازم بگم ام جي نمي خواد که درجا بزنه / وقتي هر جا که ميره دور ِ در دافه فنه

امرداد 9? - COMPUTER

sinax2.persianblog.ir
22 آگوست 2012 ... زدبازي نام يکي از گروه‌هاي رپ فارسي است که در لندن فعاليت مي‌کند. ... اين گروه تا به حال حدود ?? آهنگ به صورت تکي ساخته‌اند اما در چند ماه گذشته ... و عليرضا جي جي(JJ ) دو عضو افتخاري گروه بودند ، که در بعضي از آهنگ‌ها با زد ... پ برو دنبال کارت منم دنبال کارم / تو رو ميخوام چي کار وقتي دنيا رو دارم ..... This is a new

پاييز - در گلوي من ابر کوچکيست...

avazedohol.persianblog.ir
فقط من دو جفت کتوني خريدم گند زدم به پولام اومدم ! ... کلن من آدماي اينجوري رو که با هويت خودشونم شوخي دارن درک نمي کنم! ... اين مدت يه کم دنبال کاره جديد بودم، و واسه چنجا رزومه فرستادم، يکي دو جا هم گفتن بيا ولي ... راستش يه کم قبل از اون، اون يکي همکارم تو جي تاک برام پي ام فرستاد. منم باهاش ... اعصاب و پاييز و آدم دردشو به کي بگه؟

دانلود آهنگ فوق العاده Wantons به نام Reject ... به همراه - متن آهنگ جديد ...

textseda.in
متن آهنگ , تکست آهنگ , متن اهنگ جديد , تکست اهنگ غمگين , تکست , متن اهنگ ... دانلود آهنگ فوق العاده Wantons به نام Reject … ... تو رو تخت خواب خوب من تو فکر ريتم جديد ... همه با دوستاشون باز شدي اعصاب تعطيل. که چرا نيستي. الان دوره همي آخه پنج شنبه شبه. با خودم ميگم شايد يهو زد به سرش ..... قيصر · قاف · قاسم افشار · قيامت باند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1787
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 412
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,853
  • بازدید ماه : 1,853
  • بازدید سال : 99,014
  • بازدید کلی : 2,139,012
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ