loading...
تازه های اینترنت با یک کلیک
محمد بازدید : 349 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

رای مهناز افشار و ترانه علیدوستی به اصلاح طلبان در انتخابات +عکس

 

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در پیش است . در این میان بازیگران بسیاری نظیری رضا کیانیان ، مهناز افشار و ترانه علیدوستی به لوزم رای دادن به اصلاح طلبان برای جلوگیری از راه یافتن افراد تندرو و دلواپس به مجلس اتفاق نظر دارند. همچنین اخیرا کمپینی برای انتخابات خبرگان شکل گرفته است که درخواست میکند به مثلث جیم  رای ندهید .

«مثلث جیم»، اصطلاحی است که برای نامیدن آیت الله جنتی، محمد یزدی و محمد تقی مصباح یزدی به کار گرفته شد .به گزارش پارس ناز مهناز افشار در توئيت اخير خود که رنگ و بوي انتخاباتي هم داشت عنوان کرد که به اصلاح‌طلبان راي خواهد داد.افشار در توئيت خود نوشت:

 رای مهناز افشار و ترانه علیدوستی به اصلاح طلبان در انتخابات +عکس

با تمام آنچه که مشخص است و من هم مي‌دانم بهتر است که….من به ليست اصلاح‌طلبان راي مي‌دهم و اميدوارم آنچه که نبايد نشود.

ترانه علیدوستی دیگر بازیگر شاخص سینما نیز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از لیست 30نفره ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس و لیست 16نفره آیت الله هاشمی برای انتخابات خبرگان به حمایت از این دو لیست پرداخت.

علیدوستی نوشت: «انتخاب من هم رای دادن است. لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس و خبرگان. کسانی که عقیده به رای دادن به این ائتلاف دارند با به اشتراک گذاشتن این فهرست در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرام به اطلاع‌رسانی کمک کنند. تا ۷ اسفند پنج روز فرصت باقیست.»


رای مهناز افشار و ترانه علیدوستی به اصلاح طلبان در انتخابات ...

www.parsnaz.ir/mahnaz-afshar-alidusti-vote.html

Translate this page

6 hours ago - مهناز افشار من به ليست اصلاح‌طلبان راي مي‌دهم و اميدوارم آنچه که نبايد نشود ... رای مهناز افشار و ترانه علیدوستی به اصلاح طلبان در انتخابات +عکس.

 


حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی ...

islamabadtimes.ir/حمایت-مهناز-افشار-و-ترانه-علیدوس...

Translate this page

2 days ago - کرمانشاه دیلی: ترانه علیدوستی و مهناز افشار از لیست ائتلافی اصلاح طلبان برای ... من به لیست اصلاح‌طلبان رای می‌دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود.» ... دختر 30 ساله ، جوان ترین کاندیدای لیست ائتلاف اصلاح طلبان +عکس اسفند 1, ...

 


حمايت ويژه "ترانه عليدوستى" از ليست هاى "اصلاح طلبان" و ...

noandish.com/.../حمايت-ويژه-ترانه-عليدوستى-از-لي...

Translate this page

2 days ago - کسانی که عقیده به رای دادن به این ائتلاف دارند با به اشتراک گذاشتن این فهرست در شبکه‌های ... ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد»، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ... و لیست ۱۶نفره آیت الله هاشمی برای انتخابات خبرگان به حمایت از این دو لیست پرداخت. ... حمايت "مهناز افشار" از "ليست اصلاح طلبان" (عكس).

 


حمایت هنرمندان از لیست اصلاح‌طلبان+ عکس - اعتدال

etedaal.ir/.../حمایت-هنرمندان-از-لیست-اصلاح‌طلبان-عک...

Translate this page

1 day ago - با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم شورای اسلامی، هنرمندان و ... تاکنون هنرمندانی همچون کیومرث‌پور احمد، ترانه علیدوستی، حسین پاکدل، مهناز افشار، لیلی ... ترانه علیدوستی، بازیگر، در حمایت از اصلاح‌طلبان لیست رای به این ...

 


حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی ...

tnews.ir/news/935758117681.html

Translate this page

2 days ago - فرارو- ترانه علیدوستی و مهناز افشار از لیست ائتلافی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس و خبرگان حمایت کردند. به ... من به لیست اصلاح طلبان رای می دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود. ... عکس/ منتظرم برای ایثارم درجه تعیین کنند.

 


ترانه علیدوستی از لیست ائتلاف اصلاح طلبان حمایت کرد!

pechpech.net/.../ترانه-علیدوستی-از-لیست-ائتلاف-ا...

Translate this page

1 day ago - لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس و خبرگان. کسانی که عقیده به رای دادن به این ائتلاف دارند با به اشتراک گذاشتن این فهرست در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ... عکس های جدید ، جنجالی و متفاوت مهناز افشار ...

 


حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی ...

wwwkhabar.ir/5631546

Translate this page

2 days ago - عکس/ تبریک اینستاگرامی فیفا به کریم باقری - دبلیو خبر ○ شکایت از .... فرارو- ترانه علیدوستی و مهناز افشار از لیست ائتلافی اصلاح طلبان برای انتخابات ... من به لیست اصلاح‌طلبان رای می‌دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود.»

 


پست سیاسی مهناز افشار: به اصلاح طلبان رای می دهم! | دانلود ...

model2016-photo.ir/.../پست-سیاسی-مهناز-افشار-به-ا...

Translate this page

1 day ago - توئیت انتخاباتی مهناز افشار: به اصلاح‌طلبان رای می‌دهم (+ عکس) … .... ش. – … حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی اصلاح طلبان ...

 


اصلاح طلبان - پارسیک

https://news.parseek.com/Url/?id=12037002

Translate this page

1 day ago - لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس و خبرگان. کسانی که عقیده به رای دادن به این ائتلاف دارند با به اشتراک گذاشتن این فهرست در شبکه‌های ... ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد»، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از لیست ۳۰ ... حمايت "مهناز افشار" از "ليست اصلاح طلبان" (عكس).

 


مهناز افشار به چه کسی رای می‌دهد؟/عکس - نامه نیوز

namehnews.ir/.../مهناز-افشار-به-چه-کسی-رای-می‌دهدعک...

Translate this page

2 days ago - توییت انتخاباتی مهناز افشار بازیگر مطرح کشورمان . ... مهناز افشار به چه کسی رای می‌دهد؟/عکس. توییت انتخاباتی مهناز افشار بازیگر مطرح ... برچسب ها: مهناز افشا ر ، رای ، اصلاح طلبان ... سلفی آسانسوری ترانه علیدوستی/عکس.

 


پس از مهناز افشار هنرمندان دیگری ضمن دعوت به شرکت در ...

www.saat24.com/.../پس-از-مهناز-افشار-هنرمندان-دیگر...

Translate this page

1 day ago - ساعت24-این روزها با نزدیک شدن به روز موعود انتخابات و روز هفتم اسفند که قرار ... پس از مهناز افشار هنرمندان دیگری ضمن دعوت به شرکت در انتخابات از رای به فهرست اصلاح طلبان خبردادند ... در این میان حسین پاکدل ،الهام کردا،حانیه زاهد،ترانه علیدوستی،احسان .... پست سیاسی مهناز افشار: به اصلاح طلبان رای می دهم! عکس ...

 


دمادم | حمایت هنرمندان از لیست اصلاح‌طلبان+ عکس

damadam.ir/اعتدال...اصلاح‌طلبان-عکس/.../1814698

Translate this page

1 day ago - با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم شورای اسلامی، هنرمندان و سینماگران ... کیومرث پور احمد، ترانه علیدوستی، حسین پاکدل، مهناز افشار، لیلی رشیدی، ... ترانه علیدوستی، بازیگر، در حمایت از اصلاح طلبان لیست رای به این ...

 


رای مهناز افشار و ترانه علیدوستی به اصلاح طلبان در انتخابات ...

200love.ir/رای-مهناز-افشار-و-ترانه-علیدوستی-به-اصل/

Translate this page

رای مهناز افشار و ترانه علیدوستی به اصلاح طلبان در انتخابات +عکس. سه شنبه , ۴ اسفند , ۱۳۹۴. صفحه اصلی · عضویت · ورود · تبلیغات · تماس با ما · درباره ما · نقشه ...

 


حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی ...

timnews.in/news/35982

Translate this page

1 day ago - حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی اصلاح طلبان. 44 دقیقه پیش فرهنگ و ... من به لیست اصلاح‌طلبان رای می‌دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود.» ترانه علیدوستی .... تبریک اینستاگرامی فیفا به کریم باقری+عکس.

 


حمایت هنرمندان از لیست اصلاح طلبان - روز نو

roozno.com/fa/.../حمایت-هنرمندان-از-لیست-اصلاح-طل...

Translate this page

1 day ago - ترانه علیدوستی و مهناز افشار از لیست ائتلافی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس و خبرگان حمایت کردند. به ... 16نفره آیت الله هاشمی برای انتخابات خبرگان به حمایت از این دو لیست پرداخت. ... کسانی که عقیده به رای دادن به این ائتلاف دارند با به اشتراک گذاشتن این ... هدف رسانه های افراطی از انتشار این عکس (۷ نظر).

 


مهناز افشار به چه کسی رای می دهد؟ - تاپ ناز

www.topnaz.com › فرهنگ و هنراخبار هنرمندان

Translate this page

مهناز افشار تمایل دارد در انتخابات به اصلاح طلبان رای دهد مهناز افشار به چه کسی رای می دهد؟ ... دانلود آهنگ تیتراژ سریال ماندگار · عکس سلفی حمید فرخ نژاد و پسرش در لس ... مهناز افشار در توئیت اخیر خود که رنگ و بوی انتخاباتی هم داشت عنوان کرد که به ... در رابطه خصوصی اش +عکس · عکس سورپرایز شدن ترانه علیدوستی در روز تولدش.

 


حمایت هنرمندان از لیست اصلاح‌طلبان در انتخاب دهم مجلس+عکس ...

rokhonline.com/?p=435

Translate this page

12 hours ago - ترانه علیدوستی، بازیگر، در حمایت از اصلاح‌طلبان لیست رای به این ائتلاف را در ... مهناز افشار نیز در تویتر خود نوشت: با تمام آنچه که مشخص است و… ... لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رای ...

 


پایش نیوز | » (تصاویر) حمایت هنرمندان از لیست اصلاح‌طلبان

payeshnews.net/.../تصاویر-حمایت-هنرمندان-از-لیست-ا...

Translate this page

20 hours ago - با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای مجلس دهم شورای اسلامی، هنرمندان و ... تاکنون هنرمندانی همچون کیومرث‌پور احمد، ترانه علیدوستی، حسین پاکدل، مهناز افشار، لیلی ... ترانه علیدوستی، بازیگر، در حمایت از اصلاح‌طلبان لیست رای به این ...

 


گوناگون - مهناز افشار به اصلاح طلبان رای می دهد یا اصولگرایان ...

news.asrenaft.com/.../مهناز_افشار_به_اصلاح_طلبان_ر...

Translate this page

مهناز افشار در توییتر مطلبی را در حمایت از اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو منتشر کرد. ... عکس‌های منتشر نشده نشنال جئوگرافیک پس از سالها منتشر شد ... ترانه علیدوستی از لیست ائتلاف اصلاح طلبان حمایت کرد!

 


حمایت هنرمندان از لیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم ...

khabarfarsi.com/ext/15870921

Translate this page

14 hours ago - ترانه عليدوستي، بازيگر، در حمايت از اصلاح‌طلبان ليست راي به اين ائتلاف را ... مهناز افشار نيز در توئيتر خود نوشت: با تمام آنچه که مشخص است و.

 


دوستان به اصلاح طلبان راي ندهيد

srchyaran.ir/rzb/hoooray/1456158292tovf8

Translate this page

3 days ago - متن حمایت مهناز افشار از اصلاح طلبانمتن حمایت مهناز افشار از اصلاح ... به چه کسی رای میدهد,رای مهناز افشار به اصلاح طلبان در انتخابات مجلس ..... هجمه-ناجوانمردانه-به-امین-حیایی-برای-رای-نیاوردن-درخندوانه-عکس 18 سپتامبر 2015 . ..... ترانه علیدوستی: به لیست اصلاح‌طلبان رای میدهم (تصویر) - رویداد24rouydad24.ir/.

 


مهناز افشار به چه کسی رای می دهد؟ + عکس - پرشین وی

www.persianv.com/honar/327477.php

Translate this page

2 days ago - مهناز افشار در توئیت اخیر خود که رنگ و بوی انتخاباتی هم داشت عنوان کرد که به اصلاح‌طلبان رای خواهد داد. ... من به لیست اصلاح‌طلبان رای می‌دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود. مهناز افشار .... نقاشی ترانه علیدوستی و یادی از سریال شهرزاد!

 


پست سیاسی مهناز افشار: به اصلاح طلبان رای می دهم! عکس

seemorgh.com › فرهنگ و هنراخبار فرهنگ و هنر

Translate this page

1 day ago - عکس. پست سیاسی مهناز افشار: به اصلاح طلبان رای می دهم! عکس ... مهناز افشار در توئیت اخیر خود که رنگ و بوی انتخاباتی هم داشت عنوان کرد که به اصلاح‌طلبان رای خواهد داد. افشار در ... علت اصلی حضور ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد.

 


حمایت ترانه علیدوستی از لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان ...

9sobh.ir/.../حمایت-ترانه-علیدوستی-از-لیست-ائتلاف-...

Translate this page

1 day ago - ترانه علیدوستی در صفحه اینستاگرام خود از لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان حمایت کرد. ... لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس و خبرگان. کسانی که عقیده به رای دادن به این ائتلاف دارند با به اشتراک گذاشتن این فهرست در شبکه‌های اجتماعی و ... توییتر مهناز افشار در باره انتخابات + عکس.

 


حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی ...

news.kodoom.com/...مهناز-افشار-و-ترانه-علیدوستی/...

Translate this page

3 days ago - ترانه علیدوستی و مهناز افشار از لیست ائتلافی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس ... من به لیست اصلاح طلبان رای می دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود.

 


پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/

Translate this page

تفاوت‌ تبلیغات اصولگرایان و اصلاح‌طلبان ... استفاده یک نامزد انتخابات مجلس از لوگوی سریال شهرزاد+عکس ... ترانه علیدوستی ثانی در راه است؟!+ عکس · اگر هنوز صاحب ... عکسهای جدید از مهناز افشار سوپراستار سینما+تصاویر ... محصولات خود را با اخذ گواهی ایزو به استاندارد اروپا نزدیک کنید .... من به کاندیدای بی بی‌سی رای نمی‌دهم!

 


چهره ها - خبر نو

khabareno.com/fa/celebrity

Translate this page

بنیامین بهادری خواننده کشورمان ازدواج کرده و عکس هایی از همسر جدیدش را منتشر کرده است. ... پست سیاسی مهناز افشار: به اصلاح طلبان رای می دهم! ... متنی در توئیتر خود, رسما اعلام کرد که در انتخابات شرکت کرده و به اصلاح طلبان رای می دهد. ... ترانه علیدوستی با بیان اینکه مجموعه عواملی باعث شد تا نگرانی‌ام برای اولین حضور در یک ...

 


پست سیاسی مهناز افشار: به اصلاح طلبان رای می دهم! عکس -آکا

www.akairan.com/.../news201622214305499106.htm...

Translate this page

1 day ago - آکاایران پست سیاسی مهناز افشار: به اصلاح طلبان رای می دهم! عکس. مهناز افشار ... مهناز افشار در توئیت اخیر خود که رنگ و بوی انتخاباتی هم داشت عنوان کرد که به اصلاح طلبان رای خواهد داد. افشار در توئیت ..... ترانه علیدوستی · ژاله علو.

 


حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی ...

vazeh.com/.../حمایت-مهناز-افشار-و-ترانه-علیدوستی-ا...

Translate this page

2 days ago - من به لیست اصلاح طلبان رای می دهم و امیدوارم. ... حمایت مهناز افشار و ترانه علیدوستی از لیست انتخاباتی اصلاح طلبان ... به صورت رسمی آغاز شده است کاندیدا های دوجناح که از مدتها پیش خود را آماده کرده بودند با انتشار عکس ها و پوستر ها ...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1787
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 697
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 7,264
  • بازدید سال : 72,797
  • بازدید کلی : 2,112,795
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ