loading...
تازه های اینترنت با یک کلیک
محمد بازدید : 502 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از زندان ها لقب "مخوف ترین" زندان های جهان را به خود گرفته اند. این زندان ها مکان هایی غیر انسانی و وحشیانه هستند که بسیار آلوده و کثیف هستند.  تنبیه مجرمان و زندانی کردن انسان های گناهکار یکی از مرسوماتی است که در سراسر جهان اجرا می شود ولی برخی از این زندان ها، به قدری مخوف هستند که شاید کلمه ای دیگر باید برای آن ها انتخاب کرد. در ادامه به معرفی این زندان ها خواهیم پرداخت.

 
زندان سبنتا لا، ونزوئلا
 
در این زندان آفریقای جنوبی وحشی گری به امری عادی تبدیل شده و انسانیت در آنجا به واژه ای غریب تبدیل شده است. در این زندان هیچ گونه خدمات درمانی و بهداشتی  وجود ندارد. غذا بسیار کم است و زندانی ها با کشتن یکدیگر، برای زنده ماندن تلاش می کنند. خیلی ها از گرسنگی میمیرند.
 
مخوف ترین زندان های جهان+تصاویر
 
زندان الهیر، عربستان
 
بدترین جای خاورمیانه همین زندان الهیر است. شنکنجه اولین و اساسی ترین وسیله تنبیه مجرمان در این زندان است. هرگونه اعتراض درمورد این شکنجه ها منجر به مرگ می شود. در سال 2002 یکی از زندانیان با آتش زدن الهیر منجر به مرگ 140 زندانی و 40 نگهبان شد.
 
مخوف ترین زندان های جهان+تصاویر
 
زندان گیترما، رواندا
 
ابزار شکنجه در زندان زندان گیترما، رواندا کمبود فضای کافی است. در زندانی که برای 400 نفر ساخته شده است 6000 زندانی وجود دارد. صورت های این زندانی ها به علت نرسیدن هوا به آن و ازدیاد جمعیت به فساد رفته و همین موجب مرگ آن ها می شود. غذا به قدری کم است که زندانی ها گاهی گوشت یکدیگر را می خورند که تنها زنده بمانند.
 
مخوف ترین زندان های جهان+تصاویر
 
زندان سانته لا، فرانسه
 
این زندان مخوف در فرانسه به قدری ترسناک و عذاب آور است که منجر به خود کشی زندانیان می شود. نحوه خودکشی این زندانیان از همه بدتر است. آن ها با خوردن مرگ موش، بلعیدن چنگال و حتی خوردن مواد ضد عفونی کردن دستشویی به زندگی خود پایان می دهند. سالانه بیش از 100 زندانی با کشتن خود از این مکان رهایی می یابند. موش های این زندان عذاب آورترین بخش آن است وقتی که زندانیان طعمه این جانوران درنده می شوند.
 
مخوف ترین زندان های جهان+تصاویر
 
مخوف ترین زندان های جهان+تصاویر
 
زندان کوانگ بنگ، تایلند
 
شکنجه های این زندان به قدری است که زندانیان آن در عرض یک ماه دیوانه می شوند. "بانکوک هیلتون" بخاطر شکنجه های فیزیکی و ذهنی مشهور است. در این زندان اگر اعدامی در کار نباشد، پای زندانیان با آهن هایی که درآن قفل می شد، جوش می خورد.
 
مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر
 
زندان نظامی تدمور ، سوریه
 
یکی دیگر از زندان های مخوف سوریه، تدمر است که هر عملی منجر به شکنجه های وحشتناک می شود. قتل و عام دسته جمعی زندانیان از دیگر مرسومات این زندان است. از شکنجه های این زندان می توان به بریدن دست و پا با تبر و کشیدن روی زمین تا دم مرگ است.
 
مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر
 
بازداشتگاه تگزاس ایالات متحده آمریکا
 
ورود به این زندان مساوی با مرگ است. هر زندانی که وارد این مکان می شود امکان ندارد که بتواند جان سالم به در برد. شکنجه های آن در تمام جهان بی سابقه است و سنگدل ترین شنگجه گرها درآن جا هستند.
 
مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر
 
کمپ 22، کره شمالی
 
تعداد بسیار معدودی از شهروندان کره‌ی شمالی توانسته‌اند از این زندان‌های مخوف بگریزند و از مرزهای کشور خارج شوند، ولی اشخاصی موفق به انجام این کار شده‌اند داستان‌های وحشتناکی از این زندان‌ها نقل می‌کنند. افراد به خاطر هر نوع انتقادی از رِژیم در این نوع اردوگاه‌ها زندانی می‌شوند و علاوه بر اینکه اغلب خود باید تا آخر عمر در این اردوگاه‌ها بمانند ممکن است افراد خانواده‌شان نیز تا سه نسل محکوم به زندانی شدن در این اردوگاه‌ها شوند. زندانیان این اردوگاه‌ها مجبورند برای زنده ماند از موش‌ها و دانه‌های ذرتی که در فضولات حیوانی پیدا می‌کنند تغذیه کنند.
 
گفتنی است ؛ از آن ها نیز به عنوان موش آزمایشگاهی برای تست انواع اکتشافات بشری از جمله سلاح های نظامی مثل بمب استفاده می کنند.
مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر
 
زندان کاراندیرو – برزیل
 
این زندان از مشهورترین زندان هایی است که یکبار از سوی سازمان عفو بین الملل محکوم شد و در سال 2002، به خاطر شکنجه ها و اعدام های بی شمارش تعطیل شد. این زندان از حیث کشتار هاسی دسته جمعی و بسیار زیادی که داشته است، مشهور شده است.
 
مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر
 
مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر
 

معرفی مخوف و وحشتناک ترین زندان های دنیا + عکس - پارس ناز

www.parsnaz.ir/danny-introduced-notoriously-the-mo...

Translate this page

معرفی مخوف و وحشتناک ترین زندان های دنیا ، در زندان دیار باکر زندانیان هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی تحت شکنجه قرار می گیرند توجه شما.

 


مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر « پایگاه اطلاع رسانی ...

shabestarnews.ir/.../مخوف-ترین-زندان-های-جهان-تصاوی...

Translate this page

11 hours ago - به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی از زندان ها لقب “مخوف ترینزندان های جهان را به خود گرفته اند. این زندان ها مکان هایی غیر ...

 


ترسناک ترین و دلهره آور ترین مکان های جهان (تصاویر) - که

www.irannaz.com/the-scariest-and-most-intimidating-...

Translate this page

ترسناک ترین و دلهره آور ترین مکان های جهان (تصاویر) ... گورستان دفن کردند، نزدیک به ۱۲۰۰ نفر از این زندانی ها در بدترین شرایط زندانی شدند که اکثر آنها جان باختند.

 


تصاویری از عجیب ترین زندان های دنیا - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › سرگرمیجالبترین ها

Translate this page

کلمه زندان را که می شنوید یاد چه می افتید؟ کلمه زندان، بار منفی دارد و آدم را یاد خلافکارها، دیوارهای بلند بارودار، زندانیان خسته و ... می اندازد.اما گاهی نیز، تصاویری از ...

 


وحشتناکترین آزمایش های انسانی تاریخ دنیا! (+تصاویر)

www.beytoote.com/.../horrific-experiments-world.htm...

Translate this page

در این آزمایش دکتر زیمباردو به همراه گروهش روی زندانی ها و زندانبانان دروغین مطالعه کردند ... این آزمایش یکی از فجیع ترین آزمایشات غیراخلاقی در طول تاریخ بود، زیرا در آن به ... در اردوگاه مخوف «آشویتس» دکتر ادوارد ویرس روی زندانی های زخمی آزمایش های ...

 


خوفناک ترین زندان های دنیا +تصاویر-زندان مخوف-زندان

www.iranstyle.ir/خوفناک-ترین-زندان-های-دنیا-تصاویر/

Translate this page

در این مطلب برای شما مخوف ترین زندان های دنیا را آماده کرده این که در این زندان ها جانی ترین افراد دنیا که برخی از آنها هیچ گونه بویی از انسانیت نبرده اند، نگه داری می ...

 


ازدواج در مخوف ترين زندان جهان! - محشر دات کام

www.mahshar.com/oddity/ezkhafan.htm

Translate this page

ازدواج در مخوف ترين زندان جهان! يك شركت تبليغاتي انگليسي كه فراهم كننده شرايط ازدواج زوج هاي انگليسي است اعلام كرد كه از اين پس زوج هاي جوان را براي مراسم عروسي ...

 


مجلل ترین زندان دنیا + عکس - نمناک

namnak.com/2215-مجلل-ترین-زندان-دنیا-+-عکس.html

Translate this page

شیک ترین و مجلل ترین زندان دنیا. این مکان از سال ۱۹۶۸ تا ۲۰۰۲ یک زندان بوده است و در سال ۲۰۰۷ سلول های این زندان تبدیل به اتاق های لوکس یک هتل شد.

 


11 مرد خطرناک دنیا/ زرافه‌ها اینطور می‌خوابند/ مخوف‌ترین زندان‌های ...

khabarone.ir/news/719629

Translate this page

4 hours ago - 11 مرد خطرناک دنیا چه کسانی هستند/زرافه ها اینطور می خوابند/مخوف ترین. مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر. مخوف ترین زندان های جهان با نقض حقوق ...

 


مخوف ترین زندانیان دنیا! +تصاویر - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/.../مخوف-ترین-زندانیان-دنیا-ت...

Translate this page

خبرگزاری میزان - تصاویری از وحشتناکترین زندان دنیا به تازگی منتشر شده که هیچ ... روی بدن های این زندانیان خالکوبی هایی وجود دارد که بیانگر جرائمی است که ...

 


تصویر ازدواج در مخوف ترين زندان جهان! - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../ازدواج-در-مخوف-ترين-زندان-جهان

Translate this page

جام جم آنلاین - یک شرکت تبلیغاتی انگلیسی که فراهم کننده شرایط ازدواج زوج های انگلیسی است اعلام کرد که از این پس زوج های جوان را برای مراسم عروسی به زندان ...

 


خبرگزاری تسنیم - مخوف‌ترین زندان های دنیا + تصاویر

www.tasnimnews.com/.../مخوف-ترین-زندان-های-دنیا-ت...

Translate this page

Nov 21, 2015 - به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مخوف ترین زندان های دنیا را در این گزارش برای شما قرار داده ایم که در ادامه می توانید تصاویر آنها را مشاهده ...

 


وحشتناک ترین قاتل های تاریخ+عکس - فان پاتوق

www.funpatogh.com/وحشتناک-ترین-قاتل-های-تاریخ...

Translate this page

قاتل های تاریخ,سنگ دل ترین قاتلین تاریخ,قاتلان بیرحم تاریخ,بی رحم ترین قاتلان ... از قاتلان بسیار مخوف افسانه*ای است که ابتدا بخاطر کلاه*برداری راهی زندان شد. ... اولین چیزی که توجه همسایه ها را به خود جلب کرد، بوی عجیب و تندی بود که از خانه ...

 


مخوف‌ترین زندان های دنیا + تصاویر-خبرگزاری بیان گلپایگان

bayan-news.ir/مخوف‌ترین-زندان-های-دنیا-تصاویر.html

Translate this page

به گزارش بیان نیوز، مخوف ترین زندان های دنیا را در این گزارش برای شما قرار داده ایم که در ادامه می توانید تصاویر آنها را مشاهده نمایید. مخوف ترین زندان های دنیا + تصویر.

 


عکس های خفن زندان عجیب برای خلاف سنگین ها - نمکستان

namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب

Translate this page

عکس های زندان عجیب برای خلاف سنگین ها,عکس زندان عجیب خلاف سنگین ها,تصاویر زندان عجیب خلاف سنگین ها,تصویر زندان عجیب خلاف سنگین ها ... خطرناک ترین جاده های دنیا + عکس ها ... زندان خلاف ,خلاف کارهای جرم سنگین , عکس های خفن زندان مخوف.

 


مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ...

fun.pegahonline.ir/.../مخوف-ترین-زندان-های-جهان-تصاو...

Translate this page

مخوف ترین زندان های جهان + تصاویرمخوف ترین زندان های جهان با نقض حقوق بشری به ترسناک ترین اشکال ممکن زندانیان را شکنجه می دهند.

 


مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر - اخبار فارسی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3555680

Translate this page

9 hours ago - مخوف ترین زندان های جهان با نقض حقوق بشری به ترسناک ترین اشکال ممکن زندانیان را شکنجه می دهند. ... زیبایی شگفت‌انگیز بوداپست / تصاویر.

 


وحشتناک ترین روش های شکنجه در زندان رجوی در پایگاه اشرف ...

www.shohadayeniak.com/1393/11/18/post-1791/

Translate this page

وحشتناک ترین روش های شکنجه در زندان رجوی در پایگاه اشرف ... در این کنفرانس خانم ها بتول سلطانی و زهرا میرباقری دو عضو سابق شورای رهبری سازمان خلق و ..... لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) در سوریه به شهادت رسید + تصاویر فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد ...

 


اخبار پارسیک - مخوف ترین زندان های جهان

news.parseek.com/Url/?id=12010076

Translate this page

11 hours ago - غذا بسیار کم است و زندانی ها با کشتن یکدیگر، برای زنده ماندن تلاش می کنند. خیلی ها از گرسنگی میمیرند. مخوف ترین زندان های جهان+تصاویر.

 


(تصاویر) در مخوفترین زندان دنیا چه خبر بود؟ - فرارو

fararu.com/.../تصاویر-در-مخوفترین-زندان-دنیا-چه-خ...

Translate this page

Jun 22, 2015 - (تصاویر) در مخوفترین زندان دنیا چه خبر بود؟ .... بنظر من حکومت سوریه مخالفانش رو با بی رحمانه ترین روش ها در بین کشورهای دنیا مجازات ها میکنه.

 


دمادم | مخوف‌ترین زندان‌های دنیا + تصاویر

damadam.ir/.../مخوف‌ترین-زندان‌های...تصاویر/.../1185...

Translate this page

7 days ago - مخوف ترین زندان های دنیا را در این گزارش برای شما قرار داده ایم که در ادامه می توانید تصاویر آنها را مشاهده نمایید. آفتاب : زندان سابانتا در ونزوئلا زندان ...

 


بدترین زندان دنیا در السالوادور (+عکس) - تالاب

www.talab.ir/.../the-world-s-worst-prison-in-el-salvado...

Translate this page

این زندان که شبیه قفس و در ابعاد ۱۲ در ۱۵ فوت ساخته شده ابتدا برای بازداشت های ۷۲ ساعته در نظر گرفته شده بود اما پس از چندی به زندان دائمی برای اعضای مخوف ترین ...

 


«بوخنوالت»: مخوف‌ترین اردوگاه کار اجباری نازی‌ها + عکس

www.parsine.com/.../بوخنوالت-مخوف‌ترین-اردوگاه-کا...

Translate this page

هنگامی که نیروهای شوروی وارد لهستان شدند، آلمانی ها هزاران زندانی اردوگاه های کار اجباری را از مناطق تحت اشغال آلمان که در معرض تهدید قرار داشتند، تخلیه کردند. بیش از ...

 


مخوف ترین زندان های جهان + تصاویر | اخبار امروز ایران و جهان

elim.ir/fa/news/.../مخوف-ترین-زندان-های-جهان-تصاویر/

Translate this page

8 hours ago - مخوف ترین زندان های جهان با نقض حقوق بشری به ترسناک ترین اشکال ممکن زندانیان را شکنجه می دهند.

 


مخوف ترین زندانهای جهان

avayemelal.ir/+مخوف+ترین+زندانهای+جهان

Translate this page

مخوف ترین زندان های جهان عجیب ترین زندان های دنیا + عکس - تکناز تعدادی از زندانیان با کار ... فهرست وحشتناک ... مخوف ترین و عجیب ترین پایتخت جهان +تصاویر

 


مخوف ترین زندانهای جهان

4fun.hostik.ir/مخوف-ترین-زندانهای-جهان.html - Translate this page

مخوف ترین زندانهای جهان,کشف مخوف ترین زندان در لیبی+تصاویر تاریخ درج : 1389/12/21 تعداد نمایش : 19853. طی گزارشهای ...

 


مخوف‌ترین زندان‌های دنیا + تصاویر - آفتاب

aftabnews.ir/fa/.../مخوف‌ترین-زندان‌های-دنیا-تصاویر

Translate this page

Nov 21, 2015 - در این گزارش به معرفی برخی از آنها پرداخته ایم.مخوف ترین زندان های دنیا را در این گزارش برای شما قرار داده ایم که در ادامه می توانید تصاویر آنها را مشاهده ...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1787
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 941
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,585
  • بازدید ماه : 3,585
  • بازدید سال : 100,746
  • بازدید کلی : 2,140,744
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ