loading...
تازه های اینترنت با یک کلیک
محمد بازدید : 787 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد

 

پسر 18 ساله ای که رابطه ی عاشقانه با دختر 30 ساله برقرار  کرده بود تصور نمیکرد در دام دختر افتاده باشد ! به گزارش پارس ناز شکایت یک دختر از پسری 18 ساله به اتهام تجاوز جنسی ، ماجراساز شد. ماجرا ازین قرار بود که دخترجواني که براي ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پليس و بازپرس جنايي را فريب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. اين دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.دخترجواني که براي ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پليس و بازپرس جنايي را فريب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. اين دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.

چند روز پيش وقتي دختر جواني سراسيمه به پليس مراجعه و از دو متجاوز شکايت کرد، پليس و بازپرس جنايي نمي‌دانست که با چه ادعاي دروغيني روبه‌رو هستند. اين دختر 30ساله درحالي که سعي مي‌کرد خودش را وحشت‌زده نشان دهد، در شکايت خود به ماموران گفت: «چند وقتي مي‌شد که از طريق تلگرام با پسرجواني آشنا شدم. او مي‌گفت عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. براي همين کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتيم.

 

بار اول با هم ملاقات کرديم و بعد از آن ارتباطمان بيشتر شد تا جايي که براي بار دوم با هم قرار ملاقات گذاشتيم اما اين‌بار صادق حرکات و رفتار مرموزي داشت. مثل هميشه نبود و حرکات غيرعادي مي‌کرد. ما با هم به رستوران رفتيم که متوجه شدم يک شيشه مشروب با خودش آورده است. او همانجا از من خواست که به خانه‌اش بروم. خيلي ترسيده بودم و مخالفت کردم ولي او ناگهان چاقويي از جيبش بيرون آورد و گفت: اگر همراهش نروم مرا به قتل مي‌رساند.

 

سعي کردم مقاومت کنم ولي فايده‌اي نداشت. او مرا با زور به خانه‌شان برد. وقتي به آن‌جا رسيديم، ديدم که يکي ديگر از دوستانش هم درخانه است. اين دونفر مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و بعد از آن در خيابان رهايم کردند.» با اعلام اين شکايت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در اين رابطه آغاز شد. دختر جوان با راهنمايي‌هايش ماموران پليس را به متهم اصلي اين پرونده نزديک کرد و درنهايت پسر 18ساله خيلي زود در دام پليس گرفتار شد.

 

او بلافاصله تحت بازجويي قرار گرفت اما جرم خود را انکار کرد. پسرجوان درحالي‌ که به‌ شدت از دستگيري و اتهام خود شوکه شده بود، در بازجويي‌ها به ماموران پليس گفت: «من با اين دختر از طريق تلگرام آشنا شدم و مدتي با هم در ارتباط بوديم ولي اين دختر اصرار داشت که با او ازدواج کنم، من هم که اصلا شرايط ازدواج را نداشتم، تصميم گرفتم براي هميشه ارتباطم را با او قطع کنم ولي اين دختر اصرار داشت که اين ارتباط را تمام نکنيم تا اين‌که من به‌طور کل او را از زندگي‌ام حذف کردم. براي همين تصور مي‌کنم او براي انتقام دست به چنين کاري زده باشد.» با اين اظهارات دخترجوان باز هم بر شکايت خود اصرار داشت.

 

او درمقابل قاضي سيفي بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران نيز بار ديگر شکايت خود را مطرح کرد و گفت که درمقابل گرفتن 20‌ميليون تومان پول، از اين شکايت صرف‌نظر مي‌کند. اين درحالي بود که پسرجوان همچنان اصرار بر بي‌گناهي خود داشت. بنابراين قاضي سيفي دستور بررسي ازسوي پزشکي قانوني را صادر کرد تا اين‌که درنهايت صبح ديروز اين دخترجوان ناگهان شروع به اشک ريختن کرد و در مقابل بازپرس راز يک سناريوي ساختگي را مطرح کرد. او گفت: «من به دروغ چنين شکايتي را مطرح کردم. از آنجايي که عاشق صادق شده بودم و مي‌خواستم با او ازدواج کنم، تصميم گرفتم از اين طريق او را مجبور به چنين کاري کنم.

 

صادق مي‌خواست ارتباطش با من را قطع کند. هرچه گريه و التماس کردم، فايده‌اي نداشت. او اصرار بر پايان اين رابطه داشت. براي همين من که ديگر راهي براي ازدواج با او نمي‌ديدم، تصميم گرفتم به دروغ چنين شکايتي را مطرح کنم تا شايد صادق هم کوتاه بيايد و با من ازدواج کند. نمي‌دانستم که موضوع تا اين‌جا پيش مي‌رود و دست من رو مي‌شود.

 

الان هم از اينکار خيلي پشيمانم.» بنابراين با اين اظهارات عجيب دختر جوان، دستور آزادي متهم دستگير شده، صادر شد اما قاضي سيفي نيز دخترجوان را به مدت 4ساعت به خاطر فريب ماموران و شکايت دروغ، روانه بازداشتگاه کرد.

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد - پارس ناز

www.parsnaz.ir/marry-girl-lie.html Translate this page
کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد پسر 18 ساله ای که رابطه ی عاشقانه با دختر 30 ساله برقرار کرده بود تصور نمیکرد در دام دختر افتاده باشد به گز.

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد | khabar95

tictooc-rzb.khabar95.ir/page-361775.html Translate this page
کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد. پسر 18 ساله ای که رابطه ی عاشقانه با دختر 30 ساله برقرار کرده بود تصور نمیکرد در دام دختر افتاده باشد ! شکایت یک دختر از ...

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد · پاتوق-90،آهنگ جدید ...

patogh-90.ir/.../کلک-دختر-سی-ساله-برای-ازدواج-رو-ش... Translate this page
7 hours ago - کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد. پسر ۱۸ ساله ای که رابطه ی عاشقانه با دختر ۳۰ ساله برقرار کرده بود تصور نمیکرد در دام دختر افتاده باشد !

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد | فیدگاه

feedgah.com/.../کلک-دختر-سی-ساله-برای-ازدواج-رو-... Translate this page
کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد پسر 18 ساله ای که رابطه ی عاشقانه با دختر 30 ساله برقرار کرده بود تصور نمیکرد در دام دختر افتاده باشد ! به گزارش پارس ناز ...

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../کلک-دختر-سی-ساله-برای-ازدواج-ر... Translate this page
کلک-دختر-سی-ساله-برای-ازدواج-رو-شد. ... طرز تهیه دسر خوشمزه صورتی رنگ · تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال 2016 را بدانید! بازی های ویدیویی چگونه به یک سرگرمی ...

دختر شیاد طی دو سال ۱۰ بار ازدواج کرد - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › اجتماعیداخلی Translate this page
Mar 9, 2015 - وقتی سابقه 10 بار ازدواج و 10 بار طلاق این عروس‌خانم روی میز بازپرس قرار ..... اگر قاضی پرونده متوجع نمی شد وقتی این شیاد سی ساله می شد 60 بار ..... آخی میرم خوب شمارت بزار بچه ها زیادن اینجا بیان خاستگاریت فقط کلک نزنیا.

پورتال خبری و تفریحی

... حکم رأی دادن سفید و بی نام چیست ؟3 ساعت قبل; کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد3 ساعت قبل; تیپ بدون روسری بازیگر ایرانی ویدا جوان+عکس3 ساعت قبل ...

روزنامه ایران | شماره :5919 | تاریخ 1394/2/13

iran-newspaper.com/?nid=5919 Translate this page
Iran
Loading...
May 3, 2015 - ... نورالدین زرین کلک که به تازگی به ایران آمده اما دچار کسالت شده و در بیمارستان ...... وی درباره تنوع آثار بخش بین‌الملل فیلم فجر سی و سوم، یادآور شد: در این دوره از .... در سال گذشته 788 هزار و 669 نوزاد پسر و 745 هزار و 692 نوزاد دختر بودند. ... است و این تفاوت باعث شده مجموعاً میزان ازدواج سال 93 نسبت به سال 92 رشد ...

دردسر خودکشی یک دختر در اهواز - viprss

viprss.ir/دردسر-خودکشی-یک-دختر-در-اهواز/ Translate this page
4 hours ago - دردسر خودکشی یک دختر در اهواز دختر جوان اهوازی چند ایستگاه آتش نشانی را به دردسر انداخت به گزارش پارس ... کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد.

توصیه‌های شهاب مرادی به دختران مجرد سن بالا - فرارو

fararu.com/.../توصیه‌های-شهاب-مرادی-به-دختران-مجرد-... Translate this page
May 25, 2013 - این دختر جوان در نامه خود اعلام کرده بود، دختري ۳۷ ساله و مجرد، داراي بالاترين ... با پدرو مادر پيرم زندگي ميکنم و از نظر خانوادگي زندگي سطح متوسط رو به پاييني داريم. ..... اونجا بهش گفتم اگه من که بعد از سی و خورده ای سال هنوز شغل درست و حسابی ندارم ..... خوب خودشم که گفت این یکی از مشکلاتی است که مانع ازدواج شده.

آیا داشتن زن زیبا آرزوی مردان است؟! - صراط

www.seratnews.ir › صفحه نخستاجتماعي Translate this page
به گزارش وبگردی 20:30، مردها حتی در روابط دوستانه قبل از ازدواج نیز به دنبال دخترهای زیبا هستند. مردها همیشه در ... در تمام روزهایی که گقته شد با وجود یک پرنسس زشت چه خواهید کرد ؟ پس به دنبال ..... در عوض خیلیا رو دیدم 4 تا 4تا ،سال به سال تغییر میدن ! ... من که به همه مردهایی که از سی گذشتند و عرضه ازدواج نداشتند میگم پیرپسر.

دکتر گفته یا رابطه جنسی داشته باش یا از یه دختر لب بگیر ...

khbartar.blog.ir/.../دکتر-گفته-یا-س.-کامل-کن-یا-از-... Translate this page
بکش کنار! این کلک هاش واسه دختر بچه اول دوم راهنمایی هاست, چه قدر ناشی بوده! ...... گفت من سی سال صبرنکردم ک زن بگیرم وبزارجلوم فقط نگاش کنم.با دکترمم حرف زد ...

بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف

www.baharnews.ir/article/18470/ Translate this page
Oct 20, 2013 - من یه دختر 26 ساله ایرانی ساکن ایرانم (ببخشید که نمیتونم خودم رو کامل .... كه باعث شده آمار ازدواج پايين بياد .... من دهه سی هستم سی و سه سال است کار می کنم اما هنوز بیمه ام به بیست ..... بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام نور دیپلمه هایی هستند که کار دارند و با هزار کلک و حقه و پارتی سازی و حتی استفاده از شانتاز ...

داستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید - حکایتها داستانهای ...

ito.blogfa.com/cat-9.aspx Translate this page
Dec 8, 2015 - احمد و محمود خیامی به همراه خواهرشان، کارگاه مونتاژ خودروی ایران را سال ۱۳۴۱ تاسیس کرده بودند. ... رسمی “ایران ناسیونال” در سال ۱۳۴۶ و با سرمایه ۴۰ میلیون تومان ثبت شد، تنها ..... حکیم گفت: اگر با تمام زن‌های دنیا ازدواج کنی، احساس خواهی کرد که ... ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺭﻓﺘﻦ‌ﻫﺎ ﻭ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪ نشدن‌ها، ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ سی و دو ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺭﺍﺿﯽ ﺑﻪ ...

مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )

www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID... Translate this page
Nov 7, 2006 - وقتی که تو 1 ساله بودی، اون (مادر) بهت غذا میداد و تو رو می شست و به اصطلاح تر و .... هلن : سلام من 25 سالمه ازدواج کردم ولي پدر مادرم بهم احترام نميزارن تو .... دارم ولي نگو از دلنوشته بخدا 20 دقيقه وقت اشک ريختم رفيق بي کلک مادر ..... جرمم دختر بودن است : من الان سي ساله شدم درسم تمام شده ولي نه کار دارم و نه ازدواج کردم.

داســتـــــانـــهــــای آمـــــوزنــــــده - ای کلک

aycalack.blogfa.com/category/2 Translate this page
نوشته شده توسط ای کلک در دوشنبه سی ام دی ۱۳۹۲ ساعت 22:28 موضوع ... تازگیا با یه دختر 18 ساله ازدواج کردم و حالا باردار شده و کم کم داره موقع زایمانش میرسه. ..... شوهر روزهای ماه عسل رو به یاد میاره و میگه : بعد از ازدواج برای ماه عسل به شمال رفتیم.

چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟ - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › سبک زندگیرابطه و ازدواج
ترفند پیچیده برای سرقت از حساب ها .... نظرم در رابطه با اون مواردی که گفته شده بود هست. ... مشکی پوش عزیز من چون از خانم ها دفاع کردی این سوال رو نپرسیدم در کل دوس ..... من سه ساله ازدواج كردم دو سال بعد از زندگيم يه روز كه اومدم خونه ديدم يه دختر خونمه با ...... از سي و چهل سال زندگي مشترك تازه متوجه زواياي پنهان شخصيت همسرشان مي شوند.

داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - سایت ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
Aug 22, 2007 - پشت اسكناس نوشته شده بود: كلك، تو كه هنوز پولدار نشدي! ...... مردی دختر سه ساله اش را بسیار دوست میداشت . دخترک به ...... و پس از آن،ازدواج می کند و سی سال مثل خر کار می کند مثل خر زندگی می کند ، و مثل خر بار می برد…!!! و پس از ...

طنز - بگم بخندی؟!

fereydoon.persianblog.ir/tag/طنز Translate this page
شکمو دادم تو و در عین حال سعی کردم خودم رو جوری نشون بدم که انگار واسم مهم نیست ! ... ناگهان یک پری کوچولو قشنگ سر میزشون ظاهر شد، و گفت: چون شما زوجی ... حالا همسرش سی سال جوونتر بود ! ... با ما گدایی کنی که در آینده به دختر من نگی گدا بودی باهات ازدواج کردم اولش مهندس مردد ...... شما نمی‌دانید تا حالا با این کلک چقدر پول گیر آورده‌ام!

از دختر مجردی که در BBC مادر شد تا روایت‌های دروغین از دفاع ...

www.mashreghnews.ir/.../از-دختر-مجردی-که-در-bbc-ماد... Translate this page
Jan 22, 2013 - "ژیلا کرم زاده" بهمن ماه سال 88 بازداشت و حدود یک ماه زندانی شد و دادگاه بدوی در ... می خواهد این را بگویم که ایشان یک شاعر جوان دلسوزی است که حتی ازدواج نکرده و خودش مادر نیست(!) .... این جملات دروغ بنی صدر در حالی از مستند بی بی سی بیان شد که اولا وی، بعد ...... یعنی با دروغ و کلک و تزویر مخاطبامونو گوش دراز کنیم؟

پاتوق فرشته ها ورود بیجنبه هاش ممنوع

bitminroz.blogfa.com/ Translate this page
پسری یه دختری رو خیلی دوست داشت که توی یه سی دی فروشی کار میکرد. ... مامان بلند شد، به آشپزخانه رفت و مشغول تهیه ساندویچ های ناهار فردا شد، سپس ظرف ها را شست، .... راستی حالا که اول سال تحصیلی مواظب خودکارتون باشید میدونید چرا؟ ... اگه لاغر بشی زشت میشی اگه زشت بشی کسی باهات ازدواج نمیکنه اگه ازدواج نکنی بچه دار.

شاهین نجفی | دوئل

www.duelfa.com/2163/شاهین-نجفی
ارسال شده توسط میثم محمد حسنی ۲,۲۱۳ ... برید معنی و تفسیر آهنگ نقی رو سرچ کنید و بخونید بعد وراجی کنید ..... من فقط سه ساله اومدم وطنم اما عاشق ایرانم ..... شهید بهشتی به آن شخص فرمود: «این حرف شما درست نیست؛ رضا شاه ازدواج کرده بود، با نردبان بی‌تقوایی که ..... شاهین نجفی در مصاحبه با بی بی سی: کارم آگاهانه بود + فیلم.

5871884 و 4492573 در 3759482 به 2937785 از - People of ...

people.mozilla.org/.../fa-opensubtitles-freq.txt Translate this page
Mozilla
Loading...
... مي 574332 هاي 560797 شده 511217 خود 481011 برای 430404 گفت 420607 سال ... ارتباط 39177 کل 39031 رو 38952 تشکیل 38855 روند 38812 ارزش 38722 دهند .... مشترك 17403 ترتیب 17382 سي 17305 ريزي 17300 انرژی 17300 آذربايجان .... ذهن 10488 نظیر 10485 کلیه 10484 مذکور 10478 ازدواج 10470 اطراف 10469 بیرون ...

[PDF]رخشانه، دختری که قربانی سنگسار شد,ازدواج خردسالان در ...

www.khanehamn.org/archives/tag/ازدواج-اجباری?... Translate this page
ﺳﺮاﺳﺮ اﯾﻦ ﺳﯽ ﺛﺎﻧﯿﻪ، ﻓﺮﯾﺎدﻫﺎی دادﺧﻮاﻫﯽ دﺧﺘﺮﮐﯽ ﺑﻪ ﮔﻮش ﻣﯽرﺳﺪ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﯽاش ﺗﺎﮐﯿﺪ ﻣﯽﮐﻨﺪ، آنﻫﺎ را ﺑﻪ ﺧﺪا واﻣﯽ ... ﯾﮏ ﺳﻮی ﻣﺎﺟﺮا»رﺧﺸﺎﻧﻪ «اﯾﺴﺘﺎده، دﺧﺘﺮی ﻧﻮزده ﺳﺎﻟﻪ و از اﻫﺎﻟﯽ روﺳﺘﺎﯾﯽ در اﺳﺘﺎن ﻏﻮر اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎن ﮐﻪ در ...... را از ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺗﺮﯾﻦ و اﻓﺮاﻃﯽ ﺗﺮﯾﻦ روش ﻫﺎ ﺑﺮای ﮐﻨﺘﺮل زﻧﺪﮔﯽ و ﺑﺪن زﻧﺎن و Nick Clegh ﻧﯿﮏ ﮐﻠﮏ.

ی یک دختر 23 ساله - بزرگترين آرشيو وبلاگ هاي فارسي

pnic-rg.irfacebook.ir/.../نوشته+های+یک+دختر+23+سا... Translate this page
کتی دختر ۱۸ ساله بنابراین در ۱۵سالگی با انجام عمل به يک دختر تبدیل شد. ... اولین دختر و پسر تغییر جنسیت داده در انگلیس می خواهند با يکدیگر ازدواج کنند. ... گاهی حتی خودمم فراموش می کنم باید زندگی یه دختر بیست ساله رو زندگی کنم. ... يک صبح تابستانی بیدار شدم و سر سجاده به این فکر کردم که من حالا يک دختر سی ساله ام!

دختر ۱۰ ساله یمنی پیشگام مباره با ازدواج دختران خردسال ...

www.8roodnews.com/?tag=دختر-۱۰-ساله-یمنی-پیشگام-مباره-با-ازدوا
مطالب برچسب گذاشته شده با نام : 'دختر ۱۰ ساله یمنی پیشگام مباره با ازدواج دختران خردسال' .... هشترود نیوز ، سال جاری رو به پایان است و به زودی هیات وزیران درباره عیدی کارکنان تصمیم ..... هشترود نیوز – سی و یکمین جشنواره بین المللی مجسمه های برف ویخ این روزها در شهر هاربین چین در حال برگزاری است. ...... کلک ظریف مرتاضان‎.

فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این ...

https://azadyeiran.wordpress.com/فیلم-کامل-سکس-حاج-آقا-گلستانی-با...
نقض حریم خصوصی رو آنهایی کرده اند که به جشن و شب نشینی مردم تو خونه هاشون حمله می کنند ! ... نقض حریم خصوصی الان نزدیک سی ساله توسط همین حضرات به اسم امر به معروف و نهی از ...... علیه زنان (سن ازدواج و تجاوز جنسی) بخاطر مخالف بودن با احکام شریعت اسلامی ...... آقای بنی صدر، این کلک ها نخ نما شده، سوار موج محکومیت ارتداد نشو!

ورزش مشگین شهر - گفتنی های یک دختر مجرد

babakabolhasanzade.mihanblog.com/post/7 Translate this page
Feb 18, 2015 - دوستم 28 ساله ازدواج کرده بچه دار نشدن، دچار یک مشکل عصبی شده بود ... گاهی به کمک هدیه و کلک های مشابه٬ زندگی خودشان را به خطر می اندازند تا .... مسیر زندگیتو پیدا کنی و معنای زندگی رو بفهمی این روزها اجباراً 18 ساله ام نه سی ساله!

پروانه کاظمی - مقالات

www.kazemidiet.ir/article.aspx?i=4&a=120
در پسرها بيشترين ميزان افزايش قد از سن 13 تا 20 سالگي و در دختران از11 تا 18 سالگي است. ... نيز به رشد افراد کمک زيادي مي‌کند، از اين رو مصرف اين ويتامين براي کودکان ضروري است. .... آیا می تونه ازدواج کنه چرا که دچار تو رفتگی آلت شده و اطرافشو چربی گرفته ...... نازی: من زني سي ساله با قد 160 سانت و وزن 75 كيلو گرم هستم .

manam (@ax.darham) | Instagram photos and videos

www.online-instagram.com/.../104710174380183417... - Translate this page
وی در سال 2013 با کات ناماندای سی ساله ازدواج کرده و آنهاهفت فرزند دارند. ... اما به علت چهره زشت و عجیبش، به شرکت در بسیاری فعالیت ها دعوت شده و درآمد خوبی به دست آورده است. ... اسفنج و صابون غذاهای مورد علاقه دختری به نام کری هستند. ... گنده ای داره خودشو شکله داعش کردهه رفته تو گروه داعش و شیشصد نفر رو با تبر و تفنگ کشته .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1787
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 742
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,386
  • بازدید ماه : 3,386
  • بازدید سال : 100,547
  • بازدید کلی : 2,140,545
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ