loading...
تازه های اینترنت با یک کلیک
محمد بازدید : 361 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،حادثه مرگ علی چراغی پدر دستفروش در مقابل چشمان پسرش توسط نیروهای پیمانکار شهرداری و مرگ عموی هادی ساعی (تکواندوکار و عضو شورای شهر) هنوز در خاطر افکارعمومی کمرنگ نشده که اتفاق تلخ "کارواش سعادت آباد" رخ داد.
 
اگر چه شهرداری تهران و شخص محمدباقر قالیباف همواره وقوع این گونه رفتارها و اتفاقات را محکوم می‌کند و بر لزوم اجرای احکام بر مدار قانون تاکید دارد، اما وقوع این گونه اتفاقات حکایت از وجود مشکلاتی در بدنه میانی و پایین مدیریت شهری دارد که زخم کهنه آن هرازچندگاهی اینگونه سر باز می‌کند.
 
ماجرا از چه قرار بود؟
 
اولین واکنش رسمی درباره این ماجرا را سرخو رئیس کمیته حمل ونقل شورای شهر با پخش دقایقی از فیلم درگیری در صحن شورای شهر مطرح کرد و در تشریح جزئیات این حادثه دو شب گذشته، گفت: برابر گزارش واصله مردمی و رئیس هیات امنای مسجد قدس دراولین ساعات بامداد مورخه 17 بهمن سالجاری عوامل شهرداری اقدام به حمله وضرب و شتم کارگران و تخریب کارواش موقوفه مسجد کرده‌اند و پس از تخریب، با قراردادن نیوجرسی و خاکریزی مقابل در، مانع گذر افراد شدند و از طرفی دو شب قبل از بروز حادثه نیزعوامل شهرداری به محل مذکور مراجعه و به کارگران اعلام کردند، برای پلمب کارواش مسجد محل را ترک کنند که با مقاومت نگهبان و کارگران و نهایتا با ایجاد درگیری، موقعیت را ترک کردند؛ اما سپس عده دیگری مجددا به کارواش موقوفه حمله و آن را تخریب کردند.
 
وی افزود: با عنایت به این که قوانین و مقررات در زمان بروز تخلف ساختمانی و کاربری، تکالیف شهرداری را به روشنی مشخص کرده، علت عدم ارائه مجوز احتمالی تعطیل یا تخریب بنای کارواش و سایر اقدامات خلاف شئون اخلاقی و مذهبی مشخص نیست با نظر به قرار گرفتن در دهه مبارک فجر و با توجه به اینکه در برنامه 5 ساله دوم ساخت 2000 مسجد برای شهرداری تکلیف شده است و شهرداری تهران همه ساله هزینه‌های زیادی را برای ساخت و یا تجهیز مساجد هزینه می‌کند اعمال این رویه‌های نادرست بر خلاف اهداف عالیه نظام اسلامی است؛ لذا مقتضی است ضمن برخورد سریع و قاطع با متخلفان، نتیجه را اعلام و از تکرار چنین حوادث تلخ و غیر قابل دفاع ممانعت بعمل آورند.
 
همچنین اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر نیز از ایجاد گروهی برای بررسی دقیق این موضوع از سوی هیات رئیسه شورای شهر خبر داد و در مورد چرایی بروز این اتفاق گفت: پرونده این موضوع به سال 84 مربوط می‌شود؛ از آنجایی که 1000 متر از مسجد قدس در راست‌گرد معابر آن محدوده از بین رفته بود، احمدی‌نژاد شهردار سابق تهران دستور داده بود 3000 متر زمین مجاور به مسجد تعلق گیرد!
 
وی با بیان اینکه با وجود این واگذاری لسانی، هیچ‌گاه سند این زمین به مسجد منتقل نشد، گفت: جلسات متعددی درباره این موضوع در شهرداری برگزار و مقرر شد تا تعیین تکلیف نهایی، موقتا مسجد از این زمین استفاده کند. بعد از این مذاکرات شهرداری زمین را برای تهاتر با شرکت‌های دیگری واگذار کرد اما مسجد همچنان از این زمین به عنوان یک ملک وقف شده استفاده می‌کرد اما با توجه به تهاتر صورت گرفته این زمین باید به شرکت مربوطه تحویل داده می‌شد از این رو برای رفع تصرف آن شهرداری در اولین گام اقدام به گذاشتن بلوک سیمانی کرد ولی از آنجایی که این مسجد زمین را حق خود می‌دانست،‌ از موضع خود کوتاه نیامد اما این در حالی بود که سندی به نام مسجد نشده بود.
 
وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها از مسجد استفاده تجاری می‌شد و کارواش در آن فعال شده بود، گفت: متأسفانه در جریان تصرف این زمین طی چند روز پیش و شب گذشته مأموران شرکت شهربان و کارگران این کارواش با یکدیگر درگیر شدند.
 
شاکری در پاسخ به این سوال که رفتار ماموران شهرداری نادرست بوده است گفت: رفتار مأموران شهرداری تهران بدون تدبیر بود. وقتی این مسائل ابعاد اجتماعی پیدا می‌کند به ویژه زمانی که پای یک مسجد در میان است باید عاقلانه‌تر عمل شود. علاوه بر اینکه شهرداری باید از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری کند چرا نباید رسیدگی به یک پرونده آنقدر به طول بینجامد که باعث کینه و مشکلات دیگر شود و این موضوع در شورای شهر در حال بررسی است.
 
چه کسی دستور حمله را داد؟
 
دوران جاهلیت، لشگرکشی و چماق به دست گرفتن تمام شده است
 
همچنین ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای شهر نیز با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون عکس و فیلم‌هایی از سوی اشخاص ناشناس از این حادثه برای برخی از اعضای شورا ارسال می‌شود به ایسنا گفت: جای تردید نیست که شهرداری تهران باید به وظایف قانونی خود در قبال متخلفان عمل کند اما آنچه که مهم است؛ شیوه اجرای احکام است که باید منطقی، علمی و اصولی باشد.
 
وی با بیان اینکه دوران جاهلیت، لشگرکشی و چماق به دست گرفتن تمام شده است و نباید حرکات این چنینی در راستای اجرای احکام صورت گیرد؛ افزود: باید بررسی شود که چه کسی دستور حمله این چنینی را صادر کرده و قطعا شورای شهر با مسببان و متخلفان این حادثه برخورد خواهد کرد.
 
براساس قوانین شرکت شهربان و حریم بان تنها وظیفه جذب و آموزش ماموران رابر عهده و پس از آن این افراد در اختیار شهردار منطقه مذکور قرار خواهند گرفت و بااین حال پیگیری‌های چندباره خبرنگار ایسنا درباره این حادثه جهت گفت وگو با عزیزالله نظری شهردار منطقه 2 که این حادثه در حوزه استحفاظی‌اش رخ داد، بی‌پاسخ و بی‌نتیجه ماند.
 
به گزارش ایسنا،با اینکه شورای شهر برای بررسی این موضوع وارد شده اما چند پرسش در این باره مطرح است تا چه زمانی باید شاهد چنین رفتارهایی از سوی برخی ماموران شهرداری که به نوعی ماموران قانون محسوب می‌شوند؛ باشیم؟ آمران و عاملان اصلی این حادثه چه کسانی هستند؟
 
چرا باید اجرای حکم شبانه و به روش غیرکارشناسی و غیر قانونی و با اتکا به چوب و چماق باشد؟ و ...
 
بی‌شک حوادث این چنینی خسران و خسارت‌های بسیاری به دنبال دارد که مهمترین آن از بین رفتن اعتماد مردم است که ثروت و سرمایه واقعی هر سازمان و نهادی است. انتظار می‌رود مدیریت شهری با شناسایی آمران اصلی این حادثه و برخورد قاطع با آنها، اتخاذ تدابیر لازم، اصلاح قوانین و مقرارت، برگزاری دوره‌های آموزش تعالی رفتار سازمانی از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کرده تا خدمات و تلاش‌های یک سازمان تحت الشعاع تخلفات غیرقابل دفاع عده‌ای ولو اندک قرار نگیرد.

ایسنا - چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟

www.isna.ir/fa/.../چه-کسی-دستور-حمله-به-کارواش-را-دا... Translate this page
4 hours ago - فیلم هشت دقیقه‌ای « حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش» خیلی زود در فضای مجازی...

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ | فيدگاه

feedgah.com/.../چه-کسی-دستور-حمله-به-کارواش-را-داد/ Translate this page
چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟فیلم هشت دقیقه‌ای « حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش» خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد، اتفاق تلخی که ...

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ - Monitor

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3439666 Translate this page
4 hours ago - چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ ... فیلم هشت دقیقه‌ای « حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش» خیلی زود در فضای مجازی دست به دست ...

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ بعد از ظهر دوشنبه 19 بهمن ...

khabarche.ir/.../چه-کسی-دستور-حمله-به-کارواش-را-داد- Translate this page
4 hours ago - فیلم هشت دقیقه‌ای « حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش» خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد، اتفاق تلخی که جز ابراز تاسف، جای ...

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ + فیلم - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../چه-کسی-دستور-حمله-به-کارواش-را... Translate this page
خبر-آنتایم-فیلم-هشت-دقیقه‌ای-«-حمله-شبانه-مأموران-شهرداری-به-کارگران-یک-کارواش»-خیلی-زود-در-فضای-مجازی-دست-به-دست-شد،-اتفاق-تلخی-که-جز-ابراز-تاسف،-جای ...

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ - خبر ناب

www.khabarnab.com/چه-کسی-دستور-حمله-به-کارواش... Translate this page
فیلم هشت دقیقه‌ای « حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش» خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد، اتفاق تلخی که جز ابراز تاسف، جای دفاع و توجیهی ...

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ | News File

newsfile.ir/.../چه+کسی+دستور+حمله+به+کارواش+را+داد... Translate this page
حال اندكي بعد از اين اتفاق ناگوار، روزگذشته فیلم حمله شبانه ماموران شهرداري به يك کارواش در فضاي مجازي و رسانه‌هاي كشور به سرعت منتشر شد.... برترین ها - Today ...

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ - تفریحی

tafrihy.net/.../18897-چه+کسی+دستور+حمله+به+کاروا... - Translate this page
چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ بهمن 19، 1394. 25 دقیقه قبل فیلم هشت دقیقهای حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگن یک خیلی زود در فضای مجازی چه حمله به داد؟

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ + فیلم | گردآورنده هوشمند ...

www.khabartab.com/.../چه-کسی-دستور-حمله-به-کاروا... Translate this page
رفتن به محتوای اصلی Skip to search ... دعای باران 50 سال قبل در مازندران + فیلم ... چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ + فیلم · هشتگی برای آزادی حلب+ تصاویر.

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ | اخبار

pars5.com/.../چه-کسی-دستور-حمله-به-کارواش-را-داد؟/ Translate this page
3 hours ago - فیلم هشت دقیقه‌ای « حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش» خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد، اتفاق تلخی که جز ابراز تاسف، جای ...

ArtOnlines - چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟

www.artonlines.com/.../چه_کسی_دستور_حمله_به_کار... Translate this page
فیلم هشت دقیقه‌ای « حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش» خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد، اتفاق تلخی که جز ابراز تاسف، جای دفاع و توجیهی ...

چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ | نوین وب سایت - خانه

www.novinwebsite.ir › اجتماعی Translate this page
3 hours ago - خانه / اجتماعی / چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ ... واکنش رسمی درباره این ماجرا را سرخو رئیس کمیته حمل ونقل شورای شهر با پخش دقایقی از فیلم ...

دیدن فیلم حمله ماموران شهرداری تهران به کارواش - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=دیدن+فیلم+حمله...به+کارواش Translate this page
4 hours ago - حمله شبانه ماموران شهرداری تهران به کارگران یک کارواش + فیلم .... چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟ + فیلم. 19 ثانیه پیش سرگرمی باشگاه ...

دستور قالیباف درباره حادثه کارواش سعادت آباد | - پیرو حمله

www.ghatreh.com/.../دستور-قالیباف-درباره-حادثه-کا... Translate this page
2 hours ago - پیرو حمله شبانه مأموران شهرداری به کارگران یک کارواش معاون رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران از دستور قالیبØ. ... قالیباف: فقط بخشی از فیلم درگیری کارواش سعادت آباد منتشر شده است ... شهرداری تهران از دستور قالیباف برای پیگیری حادثه کارواش سعادت آباد خبر داد. ... چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟

بدترین فیلم‌هایی که برندۀ اسکار شدند - فرادید

faradeed.ir/.../بدترین-فیلم‌هایی-که-برندۀ-اسکار-شد... Translate this page
2 hours ago - بردن اسکار بهترین فیلم، تنها به این معنی نیست که این فیلم بهترین تولید هالیوود در آن سال بوده است، بلکه ... چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟

بازتاب گسترده درگیری ماموران شهرداری در کارواش سعادت آباد ...

nateghan.ir/.../بازتاب-گسترده-درگیری-ماموران-شهردا... Translate this page
33 mins ago - چه کسی دستور حمله به کارواش سعادت آباد را داد؟ ... ناطقان: طی روزهای اخیر فیلمی با عنوان حمله شبانه ماموران شهرداری به یک کارواش در منطقه سعادت آباد ...

به خاطر قلبتان صبحانه بخورید - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخستسلامت Translate this page
3 hours ago - صبحانه نخوردن خطر حمله قلبی و ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها را تا 27 درصد افزایش می‌دهد. ... جنجال رفتار خشن محافظان اردوغان در سفر به اکوادور (+عکس) ... نزد مردم هستند/ برجام فتح‌الفتوح نیست چه کسی دستور حمله به کارواش را داد؟

الف - عامل حمله به سفارت عربستان بازداشت شد/ حسن کردمیهن ...

alef.ir/vdcenp8xxjh8wvi.b9bj.html?326853 Translate this page
Jan 24, 2016 - هرچند سخنگوی وزارت کشور سرنخی از آمر حمله به سفارت عربستان داد و از فردی گفت که ... رسمی نامی از کسی که دستور حمله را صادر کرده بود، نداد تا پیگیری ایلنا به نام «حسن .... فیلم/ حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش ...

حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش با 300 نفر ...

aftabnews.ir/.../حمله-شبانه-ماموران-شهرداری-به-کارگرا... Translate this page
1 day ago - حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش با 300 نفر! ... +فیلم. عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار برخورد قاطع با نیروهای متخلف شهرداری ... شهردار سابق تهران دستور داده بود سه هزار متر زمین مجاور به مسجد تعلق گیرد اما هیچ‌گاه سند این زمین به مسجد منتقل نشد. ... چه کسی اجازه داد که تریبون‌ها برای شما باشد؟

حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش/فیلم | پگاه ...

social.pegahonline.ir/.../حمله-شبانه-ماموران-شهرداری-به... Translate this page
حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش/فیلمماموران شهرداری تهران با ... کره شمالی یک ماهواره را با موشکی دوربرد در مدار زمین قرار داد + عکس و فیلم ... موجود در جامعه دانست و با اشاره به دستور دادستانی مبنی بر توقیف خودروهایی که در معابر عمومی .... سالروز حماسه هاو فداکاری های شهیدان و همه کسانی است که با رهبری پیامبرگونه امام ...

پورتال پرشین وی

گریم جالب رامبد جوان و تغییر به رامبد نه چندان جوان ! +عکس ... خاتمه دادن به رابطه‌ای ناسالم!!!! خاتمه دادن به رابطه‌ای ناسالم! ... روانشناسی عشق: چطور کسی را عاشق خود کنید؟ .... دستورات لازم جهت پخت سبزی .... معمای جالب زمان حمله ...

گزارش ساعت به ساعت روز عاشورا براساس مقاتل | پایگاه اطلاع ...

www.rajanews.com/news/56654 Translate this page
Dec 16, 2010 - ... عضو شورای شهرتهران:باعوامل شهرداری درحادثه کارواش برخورد شود · مرد ۵۰۰۰ ... + فیلم · منظور از"و علم ادم الاسماء کلها" چیست؟ ... امام حسین(ع) دستور داد تا اطراف خیمه ها خندق بکنند و آن را با خاربوته ها پر ... گروهی از سپاه شمر خواستند از پشت سر به امام (ع)حمله کنند زهیر و ۱۰ نفر ... نگذارند کسی از بنی هاشم به میدان برود.

اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/lastnews Translate this page
بازیگران فیلم «بارکد» با نشان دادن بارکدهای خود روی فرش قرمز با نام فیلم‌شان ... فیلم حمله شبانه ماموران شهرداري به يك کارواش در فضاي مجازي و رسانه‌هاي كشور به سرعت منتشر شد. ... فیلم «ابد و یک روز» در سومین روز جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. ..... با فیس‌بوک را رد کرده و گفت هرگز چنین ویژگی در دستور کار آن‌ها نبوده است.

درس عبرت برای داعش در مرز لبنان (فیلم)

jamejamonline.ir/nama/1597495195534289788 Translate this page
دانلود. عملیات ارتش این کشور نزدیک مرزهای لبنان و هلاکت "ابوالحسن الفلسطینی" سرکرده گروه تروریستی داعش در قلمون - یعنی همان کسی که اولین بار برای حمله به ...

فیلم/ حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش

memarinews.com/vdcjaie8.uqeahzsffu.html Translate this page
ماموران شهرداری تهران با مشارکت عده‌ای دیگر، با حمله شبانه به یک کارواش متعلق به مسجد قدس در سعادت آباد، ... مونتاژ محصولات کره ای در کارخانه با مجوز غیرقانونی/ شهردار منطقه ۲۱ باز هم دسته گل به آب داد ... طرح‌های بازآفرینی شهری؛ به سوی یک دستور کار شهری جدید ... معرفی خیانتکاران شهر / مسئول آلودگی هوای تهران چه کسانی هستند؟

فیلم/لحظه دستگیری شرور مازندرانی توسط نیروهای نوپو ...

rishe.ir/news/13365 Translate this page
Jan 27, 2016 - حمله نیمه شب ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش + فیلم کامل زد و خورد ... فیلم/لحظه دستگیری شرور مازندرانی توسط نیروهای نوپو ... حملات ضربتی پلیس مازندران به مخفیگاه‌های اراذل و اوباش شناخته شده در سراسر ... آشکار در شهر‌ها در دستور کار دارد، این افراد از ترس مأموران به مخفیگاه‌های خود خزیده و در ... دانلود فیلم.

دستور تشکیل 700 هیئت مدیره‌ برای فعالیت صندوق توسعه ...

www.mizanonline.ir/.../دستور-تشکیل-700-هیئت-مد... Translate this page
Dec 15, 2015 - در حمله به کارگران کارواش سعادت آباد چه گذشت+ فیلم ... وی ادامه داد: افراد مشتاق به انجام کار خیر می‌توانند توسط صندوق توسعه عدالت آموزشی برای حمایت از مدارس محروم اقدام کنند. .... "روسیه": کسی به جنگنده های ما در سوریه نزدیک نشود ...

ماجرای ضرب و شتم یک هم وطن ارمنی در کارواش مجیدیه ... - جام نیوز

www.jamnews.ir/detail/News/485366 Translate this page
May 27, 2015 - رئیس دفتر رئیس جمهور اصلاحات هم به هاشمی حمله کرد/ هاشمی با رفتار ... دو سه هفته پیش در مجیدیه تهران حادثه تلخی رخ داد که فرجام خوش آن عرق شرم را از جبین .... همون مامور ها دیگه هیچ عکس العملی به این قضایا نشون نمیدن و بی تفاوت میشن. ... چرا کسی به این معترض نمی شود که مالک کارواش ارزشی برای دستور رئیس ...

قطار وبگردی - ghatar : اشتراک لینک

ابرو گوندش در تبریز+عکس ... «حمله وحشیانه»ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش در سعادت آباد + فیلم ... داده شده صبح امروز با دستور مقام قضایی نامزد سوشا مکانی جهت ارائه پسورد اینستاگرام سوشا و ... طرح جداسازی زن و مرد در اتوبوس را چه کسی داد؟

خاطرات تکان دهنده احمدی مقدم از دستورات احمدی نژاد/ نظر کیهان در ...

www.tabnak.ir › صفحه نخستسياسي Translate this page
Aug 22, 2015 - خاطرات تکان دهنده احمدی مقدم از دستورات احمدی نژاد/ نظر کیهان در مورد علت لغو ... می‌خواست این شکاف را ترمیم کند، ولی کسی این را از ایشان نمی‌پذیرفت و دیگر تمام شده بود. .... در سال 2010 و 2011، نتانیاهو دستور حمله هوایی به ایران را داد .... رحمانی فضلی در صفحه اینستاگرام خود این عکس را از بازدیدش از ارتفاعات ...

حمله ماموران شهرداری به یک کارواش | خبرخوان - صفحه اصلی

shahpari98.kojust.ir/.../حمله+ماموران+شهرداری+به+یک+... Translate this page
ایران خبر - فیلم/شبیخون ماموران شهرداري به يک کارواش ... معاون خدمات شهری شهرداري تهران از راه اندازی يکی از فروشگاه های شهروند در خیابان 17 شهریور تا پایان سال خبر داد. ... این فرد با ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی مردم در منطقه شده است که دستگاه قضا برخورد بدون مسامحه‌‌ با وی را در دستور کار دارد. ..... به کسی که نسبت به حمله گاو

طرح جداسازی زن و مرد در اتوبوس را چه کسی داد؟ - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../486238-طرح-جداسازی-زن-مرد-در-ا... Translate this page
18 hours ago - ذبیح‌الله بخشی‌زاده معروف به حاجی بخشی از اعضای معروف بسیج در دوران جنگ ایران و عراق و شرکت کنندگان در ... حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش/فیلم ... برنامه ششم اولین دستور کار مجلس دهم/ برنامه بدون ساختار و هدف ...

پایگاه خبری ایران خبر

ما جمله «صلاحیت خودتان را چه کسی تایید کرده» را حمله به اصول می‌دانیم ... سرد در نیمه شمالی تا آخر هفته جاری و همچنین ادامه کاهش دما و بارش برف وباران در نیمه غربی کشور خبر داد. ... دقیق،سریع و کامل آمارهای اقتصادی خبر داده بودند و طبق دستور روحانی قرار بود نرخ رشد هرفصل پایان فصل ... فیلم/شبیخون ماموران شهرداری به یک کارواش. 12.

۵ - بالاترین: لینک‌های تازه

https://www.balatarin.com/links/recent/time/all/5 Translate this page
معاون آخوند روحانی در بخش میراث فرهنگی طی سخنانی ضن اعتراف به ابعاد بی ... هيچ کس هرگز کاملاً آزاد نيست. ... http://telegram.me/kootahtv مرجع دانلود و تماشای برترین انیمیشن و فیلم های کوتاه ... اقای اکبر گاف دستور دادند حسب الفرمایش با شرکت پرشور در انتخابات نظام را ... فیلم/ حمله شبانه ماموران شهرداری به کارگران یک کارواش.

هفت صبح | خبرهای اجتماعی

7sobh.com/cat/soc/ Translate this page
به گزارش میزان، فیلم حمله شبانه به کارگران یک کارواش در تهران توسط خبرگزاری فارس منتشر شد که ... نوشته شده در ... طرح جداسازی زن و مرد در اتوبوس را چه کسی داد؟

کسی که دستور حمله شیمیایی به اسراییل داده بود! - سفیر ایران

www.safiriran.com/fa/posts/3953 - Translate this page
Jan 26, 2014 - کسی که دستور حمله شیمیایی به اسراییل داده بود! ... از مسوولان اردنی که به این دانشگاه آمده بود به وی خبر داد که صدام اصرار دارد که این دانشگاه به ... در فیلمی که در شبکه دو رژیم صهیونیستی پخش شد نشان داده شد که صدام در هنگام دیدار ... کارواش c · لیوان پلان b. مرتبط: » حمله به مقر زنان داعشی در موصل [حدود 5 ساعت قبل].

موج گسترده واکنش ها علیه هاشمی رفسنجانی در انتقاد به شورای ...

otaghkhabar24.ir/news/34312 Translate this page
6 days ago - جشنواره فیلم فجر 34 ... چه کسی به شما صلاحیت داده است، چه کسی به شما اجازه قضاوت داده است، چه کسی به ... خود نسبت به سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد. ... وی افزود: حرمت بیت شریف امام(ره) در پیروی از دستورات ایشان است؛ آنجا ... خانوادگی و یا بدهکار و طلبکاربودن، از افراد دفاع یا به آنها حمله می کنند.

پوتین هنگام دیدن جعبۀ سیاه سوخو چه گفت؟ + فیلم - دانلود ...

axahang.rzb.ir/.../پوتین-هنگام-دیدن-جعبۀ-سیاه-سوخو... Translate this page
+ فیلم رئیس جمهور روسیه دستور داد محتویات جعبۀ سیاه سوخو- 24 که جنگنده های ترکیه آن را بر فراز خاک سوریه…,پوتین هنگام دیدن جعبۀ سیاه سوخو چه ... بدون نیاز به کارواش ... به هر حال ما باید از هر کسی که خواهان مشارکت در این امر هستند دعوت کنیم.» ..... وی گفت: اکنون آشکار شده است روس ها حمله واقعی به داعش انجام می دهند و آمریکایی .

ماجرای ضرب و شتم یک ارمنی توسط نیروی انتظامی و دستور ...

namehnews.ir/.../ماجرای-ضرب-و-شتم-یک-ارمنی-توسط... Translate this page
May 27, 2015 - دو سه هفته پیش در مجیدیه تهران حادثه تلخی رخ داد که فرجام خوش آن عرق ... افسر گشت رو به دوست ارمنی من کرد و گفت این پوستر را چرا زدی به دیوار؟ ... به گوش ارمنی میزند بعد سه نفری او را به دفتر کارواش می‌کشانند و به ... این برخورد سریع و صریح با ستم کسانی که مأمور دفع ستم از ... حمله به کاپیتان های پرسپولیس.

برخورد با 5 مامور به‌ خاطر زدن هموطن اقلیت/کلیپ فیلم دانلود ...

bazikonha.rozblog.com/post/301 Translate this page
May 28, 2015 - برخورد با 5 مامور به‌ خاطر زدن هموطن اقلیت/کلیپ فیلم دانلود ویدئو تصاویر ... و پس از اطلاع ماموران، رسیدگی به پرونده در دستور کار بازرسی ناجا قرار گرفت. ... افسر جسور سیلی به گوش ارمنی می‌زند، بعد ٣ مامور او را به دفتر کارواش می‌کشانند و ..... ماموران امنیتی با حمله به این کلیسا خانگی در تهران، با ضرب و شتم و .

متهمان حادثه شیراز به دادگستری احضار شدند - پویش

puyesh.net/.../متهمان-حادثه-شیراز-به-دادگستری-احضار... Translate this page
... شهر در اسفندماه 93 و حمله به علی مطهری خبر داد و گفت: برای برخی از متهمان این حادثه قرار صادر شده است. ... حادثه شیراز و حمله به آقای مطهری دستور رسیدگی صادر کرد تا هر کس که قصور کرده یا ... به شیراز اشاره کرد و اظهار داشت: نتیجه جلسه اولیه این تیم این است که در فیلم حادثه ... ضرب و شتم کارگران یک کارواش توسط عوامل شهرداری.

حمله شبانه مأموران شهرداري به يك كارواش در حضور پليس - جوان

https://javanonline.ir/.../حمله-شبانه-مأموران-شهرداري-به... Translate this page
9 hours ago - مأموران شهرداري تهران در حضور مأموران پليس، به يك كارواش در سعادت‌آباد تهران يورش بردند و ... براساس فيلمي كه « فارس» منتشر كرده است، اين كارواش متعلق به مسجد قدس سعادت‌آباد است. ... حالا هم نمي‌دانم بايد از چه كسي شكايت كنم. ... به سال 84 مربوط مي‌شود‌ كه شهردار سابق تهران دستور داده بود 3 هزار متر زمين مجاور به مسجد ...

ابوبکرالبغدادی: پیامبر در خواب دستور به عقب‌نشینی داد!

www.daesh.ir/.../ابوبکرالبغدادی-پیامبر-در-خواب-دس... Translate this page
Mar 15, 2015 - ابوبکرالبغدادی: پیامبر در خواب دستور به عقب‌نشینی داد! ... به دلیل حملات شدید نیروهای عراقی در تکریت وادار به فرار از مواضع خود شده‌اند. ... كارواش خانگي همه كاره جت ميني ... ای کسی که جهنم هم بر تو و امثال تو حرام است خدایه بزرگ و توانا جایی ..... ادامه جنایات داعش؛ اعدام وحشیانه یمنی ها توسط جنایتکاران +فیلم و عکس ...

نامه جهادی شیخ جابر رزمنده عراقی به حاج قاسم - نسیم سرخس

nasimesarakhs.ir/?p=838 Translate this page
Apr 16, 2015 - حالا نامه شیخ جابر رجبی رزمنده حشد الشعبی به حاج قاسم بابت این ... بدهند و کارت بگیرند اما چه کسی نشان برداران عراقی وحتی کرد داد که ما نه برای ... چگونه می شود کسی با همه باشد به همه مشورت و یاری بدهد اما هرگز به گروهی دستور ندهد؟ ... اما حقیقتا چند فیلم برای قهرمان سازی خیالی برای جهنمیان توسط هالیود ساخته شده ؟

برخورد با 5 مامور به‌ خاطر زدن هموطن اقلیت - فروشگاه اینترنتی

www.ircounseling.org/.../برخورد-با-5-مامور-به‌-خاطر-ز... Translate this page
May 28, 2015 - فرمانده ناجا با اعلام این‌که پلیس مرجع رسیدگی به داد مظلومان است، ادامه داد: «مردم ... افسر جسور سیلی به گوش ارمنی می‌زند، بعد ٣ مامور او را به دفتر کارواش ... و با گزارش ماجرا به دستور فوری فرمانده، بازرس ویژه‌ای مأمور رسیدگی می‌شود. ... در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟ .... فیلم: حمله کوسه به موج‌ سوار استرالیایی.

داوری که جان یک فوتبالیست ایرانی را نجات داد +فیلم | فرهنگ ما

www.farhangema.ir/داوری-که-جان-یک-فوتبالیست-ای... Translate this page
Nov 5, 2015 - داوری که جان یک فوتبالیست ایرانی را نجات داد +فیلم ... در یک لحظه سعید الوردی کمک داور بازی بدون اینکه منتظر دستور کسی باشد به داخل زمین دوید و توانست با ... او این را گفت و ادامه داد:«زمان نبود و من بدون اینکه به داور خبر بدهم و او هم از دکتر بخواهد ... حمله به یک دین حمله به همه ادیان است/ اسلام دین صلح و مودت است/.

پایان‌ ماجرای‌ کارواش مجیدیه با برکناری پلیس‌های متخلف ...

etedalpres.ir/.../پایان‌-ماجرای‌-کارواش-مجیدیه-با-برکن/ Translate this page
May 28, 2015 - فرمانده ناجا بعد هم با بیان اینکه پلیس مرجع رسیدگی به داد مظلومان است، ... توکلی دستور سردار اشتری را پایان خوشی برای این پرونده توصیف کرد ... کمتر از ۲ روز بعد فیلم آن ماجرا را رئیس دفتر سردار اشتری می‌بیند و با ... توکلی در پایان یادداشت خود نوشت: « این برخورد سریع و صریح با ستم کسانی که مأمور دفع ...

از بازداشت یغمایی و حرام شدن ترانه های مدونا تا زورگیری از ...

20ist.com › دیدنی ها Translate this page
Dec 1, 2015 - رویترز گزارش داد؛ وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای ضمن انتقاد از مرزبانی ... ایرانی بدون ویزا با حمله به گذرگاه مرزی “زرباطیه” (مهران)، تخریب تاسیسات آن و ... چرخنده با اشاره به حواشی فیلم پخش شده از او در یکی از دانشگاه های کشور ...... حرفها، دستورات ، بکن نکنهای همین وجود معتمد، همین خدایی که تنها کسی است که ...

ماساژ و کارواش شترها در عربستان + عکس - پارس

www.parsnews.com/.../245898-ماساژ-کارواش-شترها-در... Translate this page
Nov 28, 2014 - مسئول کارواش نیز در ازای مبلغ 50 ریال (13 دلار) شتر مذکور را به طور کامل ... وزیر کشور+عکس · حکایت شیخی که دستور حمله به سفارت عربستان داد ...

رفتن زیر بار پروتکل الحاقی یعنی تحریم‌ها لغو نخواهد شد ...

www.mashreghnews.ir/.../رفتن-زیر-بار-پروتکل-ال... Translate this page
May 27, 2015 - ما این ارزش‌های واقعی را کنار گذاشتیم و فضا را به کسانی دادیم که آسیاب‌شان همه چیز را آرد می‌کند!» ... فضا اقدام به دادن پاسی طلایی به آمریکا و متحدینش جهت کوبیدن آبشار تحریم‌های ... وی سپس با حمله به وزیر کشور گفت: آقای روحانی! .... ضرب و شتم قرار دادند که با توجه به فیلم دوربین مدار بسته کارواش و محرز شدن این ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1787
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 453
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,133
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,777
  • بازدید ماه : 3,777
  • بازدید سال : 100,938
  • بازدید کلی : 2,140,936
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ