loading...
تازه های اینترنت با یک کلیک
محمد بازدید : 407 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در پلیس آگاهی فرصتی پیش آمد تا با او گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.
 
خودت را معرفی کن؟
 
وحید 33 ساله و مجرد هستم. در جنوب تهران زندگی می‌کردم اما بعد از عمری در به دری زیر زمینی را در غرب تهران اجاره کردم.
 
از چه زمانی به فکر سرقت افتادی؟
 
هشت ماه قبل برادرم خودروی پرشیایی را قسطی برایم خرید تا در آژانس کار کنم. از آن زمان بدبختی‌های من شروع شد. سه ماه اجاره خانه‌ام عقب افتاد و حتی پول قبض آب و برقم را نداشتم پرداخت کنم. برای همین به فکر سرقت از دختران و زنان افتادم.
 
چرا زنان و دختران؟
 
آنها زود خام می‌شدند و سرقت از آنها راحت است.
 
چگونه از آنها سرقت می‌کردی؟
 
با پرسه زدن در غرب تهران دختران را سوار می‌کردم و بعد از چند دقیقه صحبت در یک فرصت مناسب گوشی تلفن همراه آنها را سرقت می‌کردم.
 
به چه بهانه‌ای آنها را سرگرم می‌کردی که متوجه سرقت نشوند؟
 
با لواشک و آلبوم عکس‌هایم.
 
چگونه؟
 
آلبوم عکس‌های آتلیه را روی داشبورد می‌گذاشتم و به بهانه دیدن عکس‌هایم آنها رامشغول می‌کردم. گاهی نیز به بهانه دادن لواشک از صندلی عقب دست در کیف آنها می‌کردم و گوشی را برمی‌داشتم.به دختران لواشک بدهی راحت می‌توانی حواسشان را پرت کنی. برخی مواقع هم به بهانه این که می‌خواهم به آنها رانندگی یاد بدهم، آنها را پشت فرمان می‌نشاندم و در یک لحظه تلفن همراهشان را سرقت می‌کردم.
 
طعمه‌هایت را چگونه انتخاب می‌کردی؟
 
بیشتر طعمه‌هایم دختران پولداری بودند که لباس‌هایشان هم مارک بود. بیشتر سراغ دختران خوش تیپ می‌رفتم.
 
از چند نفر سرقت کردی؟
 
10 نفر.
 
بعد از سرقت، گوشی‌ها را چه می‌کردی؟
 
به یک مالخر در علاءالدین می‌فروختم. شاید باورتان نشود از فروش اموال سرقتی فقط دو میلیون تومان گیرم آمد.
 
طعمه‌ها چگونه به تو اعتماد کردند؟
 
خودم را پسر یک بساز بفروش معرفی می‌کردم و چون با کارت ملی جعلی خودم را پاشا معرفی می‌کردم، آنها فکر می‌کردند با یک بچه پولدار طرف هستند و خوشبخت می‌شوند.
 
در پرونده‌ات شکایت تجاوز به عنف وجود دارد؟
 
نه. هر سه نفر آنها با پای خودشان به خانه‌ام آمدند.
 
چگونه خودشان می‌آمدند؟
 
به بهانه ازدواج با این سه نفر دوست ‌شدم. باورتان می‌شود قرار بود آخر بهمن با سه دختر ازدواج کنم. دختران به بهانه ازدواج، خام حرف‌های من می‌شدند.
 
چرا دختران را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه می‌کردی؟
 
فیلمی‌در کار نبود و برای این که یکی از آنها شکایت نکند، به دروغ تهدید کردم فیلم سیاه گرفته ام و منتشر می‌کنم.
 
در خانه را چرا خراب کردی تا دختران فرار نکنند؟
 
می‌ترسیدم آنها سر و صدا کنند و آبرویم برود، برای همین قفل را از داخل خراب کردم تا نتوانند فرار کنند.
 
سرنوشت دختران برایت مهم نبود؟
 
پدرم بعد از فوت مادرم، من و پنج برادرم را تنها گذاشت و ازدواج کرد. من هیچ گاه دست نوازش پدرم را حس نکردم. من بیماری صرع دارم و در این مدت خیلی سختی کشیدم. ماه‌ها کارتن خواب بودم و چند ماهی به مشهد رفتم و کارگر کبابی بودم. طعمه‌هایم پولدار بودند و گوشی‌ها را کادو گرفته بودند و برای همین تاکنون کسی شکایت نکرده است.

با لواشک دختران را خام می‌کردم! - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › وب‌گردیوبگردی Translate this page
7 hours ago - با لواشک دختران را خام می‌کردم! می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد ...

آنا | فیلمبرداری از دختران در مخفیگاه شیطان/ با لواشک دختران ...

www.ana.ir/news/83340 Translate this page
16 hours ago - با لواشک دختران را خام می‌کردم. می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد ...

با لواشک دختران را خام می‌کردم! - فرادید

faradeed.ir/fa/news/.../با-لواشک-دختران-را-خام-می‌کردم Translate this page
5 hours ago - اوایل بهمن ماه بود که دختر جوانی نزد مأموران کلانتری 139 مرزداران فاش کرد دو گوشی موبایلش از سوی راننده جوان یک ارابه شیشه دودی به سرقت رفته ...

با لواشک دختران را خام می کردم! - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15733277 - Translate this page
7 hours ago - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،در پلیس آگاهی فرصتی پیش آمد تا با او گفت وگویی انجام دهیم که در ادامه می خوانید. - خودت را معرفی ...

با لواشک دختران را خام می‌کردم! - اخبار حوادث - پگاه آنلاین

event.pegahonline.ir/.../با-لواشک-دختران-را-خام-می-کر... Translate this page
با لواشک دختران را خام می‌کردم!می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد سراغ زنان بروم.

با لواشک دخترها را خام می کردم-جام نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...با-لواشک-دخترها-را-خام-می-کر... Translate this page
با لواشک دخترها را خام می کردم-جام نیوز|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

با لواشک دختران را خام می کردم - تی نیوز

tnews.ir/news/731d57247308.html?h=1 Translate this page
12 hours ago - کمبودهای عاطفی ام را هم از طریق روابط با دختران و زنان جبران می کردم.» در پلیس آگاهی فرصتی پیش آمد تا با او گفت وگویی انجام دهیم که در ادامه می ...

روزنامه جام جم94/11/19: با لواشك دختران را خام مي كردم

www.magiran.com/npview.asp?ID=3312719 - Translate this page
8 hours ago - با لواشك دختران را خام مي كردم مي گويد «براي رفع کمبودهايم دست به سرقت گوشي تلفن همراه مي زدم. کرايه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشين باعث شد ...

با لواشک دختران را خام می کردم | می گوید برای رفع کمبودهایم

www.ghatreh.com/news/.../لواشک-دختران-خام-کردم Translate this page
6 hours ago - با لواشک دختران را خام می کردم. می گوید برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد ...

با لواشک دختران را خام می‌کردم! | فيدگاه

feedgah.com/.../با-لواشک-دختران-را-خام-می-کردم/ Translate this page
با لواشک دختران را خام می‌کردم! می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد سراغ زنان بروم.

فیلمبرداری از دختران در مخفیگاه شیطان/ با لواشک ... - Monitor

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3431679 Translate this page
فیلمبرداری از دختران در مخفیگاه شیطان/ با لواشک دختران را خام می‌کردم. ... گرفتار شد. مجرم سابقه‌دار با تهدید قربانیان خود برای منتشر نکردن فیلم آنها، اخاذی می‌کرد.

گودنیوز - با لواشک دختران را خام می‌کردم!

goodnews.ir/197605/با-لواشک-دختران-را-خام-می-کردم Translate this page
به گزارش جام جم ، در پلیس آگاهی فرصتی پیش آمد تا با او گفت‌وگویی انجام دهیم که در ... در جنوب تهران زندگی می‌کردم اما بعد از عمری در به دری زیر زمینی را در غرب تهران.

با لواشک دختران را خام می‌کردم! | News File

newsfile.ir/news/با+لواشک+دختران+را+خام+می‌کردم! Translate this page
با لواشک دختران را خام می‌کردم! می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد سراغ زنان بروم.

با لواشک دختران را خام می‌کردم! - بهترین های روز

www.bestofday.ir/.../با-لواشک-دختران-را-خام-می‌کردم! Translate this page
7 hours ago - می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به دزدی گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین مایه شد سراغ زنان بروم. کمبودهای عاطفی‌ام.

با لواشک دختران را خام می‌کردم! | Yas Tools

yastools.ir/با-لواشک-دختران-را-خام-می‌کردم/ Translate this page
7 hours ago - می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد سراغ زنان بروم. کمبودهای ...

فیلمبرداری از دختران در مخفیگاه شیطان/ با لواشک دختران ... - 0

www.azarnewsonline.com › خبرگزاری آناسیاسی Translate this page
16 hours ago - فیلمبرداری از دختران در مخفیگاه شیطان/ با لواشک دختران را خام می‌کردم · فیلمبرداری از آزار دختران، روش کثیف «پاشا» برای اخاذی+ تصاویر ...

دختران جوان طعمه‌ای برای سرقت از مردان هوسران - بیتوته

www.beytoote.com/news/fortuity/ghnews3564.html Translate this page
با لواشک دختران را خام می‌کردم! می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد سراغ زنان بروم.

ورود به حساب کاربری با اسکن مغز! - ساعت24

www.saat24.com/.../ورود-به-حساب-کاربری-با-اسکن-م... Translate this page
2 hours ago - ورود به حساب کاربری با اسکن مغز! ... این کلاه 500 تصویر(هر ثانیه دو عکس) را نمایش می دهد و با توجه به واکنشی که ... با لواشک دختران را خام می‌کردم!

پایگاه خبری تحلیلی شریان - سرقت از دختران دم بخت با ...

https://shariyan.com/article.asp?id=45116 Translate this page
12 mins ago - با لواشک دختران را خام می‌کردم! فاز 3 «سرزمین کهن» به زودی ... سرقت از دختران دم بخت با لباس زنانه/ پسر تبهکار دستگیر شد+عکس. اظهارات شاکیه:

آخرین اخبار گروه خبری فضای مجازی | خبرچه

khabarche.ir/گروه/فضای-مجازی Translate this page
55 دقیقه پیش کنترل معاینه فنی با دوربین پلاک خوان ... 1 ساعت پیش توبه دختر مردنما با ٣٠ سابقه تبهکاری! ... 1 ساعت پیش با لواشک دختران را خام می‌کردم!

تشییع پیکر 6شهید جنگ سوریه در تهران - فرارو

fararu.com/.../تشییع%20پیکر%206شهید%20جنگ... Translate this page
2 days ago - با حضور جمع زیادی از خانواده های شهدا و مردم تهران پیکرهای ۶ نفر از شهدای حرم، ... گفتگو با "پاشا" شکارچی دختران؛ با لواشک دختران را خام می‌کردم!

دمادم | فیلمبرداری از دختران در مخفیگاه شیطان

damadam.ir/تدبیر-و.../اخبار...دختران.../1715914 Translate this page
9 hours ago - با لواشک دختران را خام می کردم می گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد ...

تعرض به 7 کودک در مهمانی شوم استاد یوگا/قاتل 11 ساله ...

bealaveh1.ir/news/...7...دختربچه.../view/ Translate this page
6 hours ago - با لواشک دختران را خام می‌کردم! می‌گوید «برای رفع کمبودهایم دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدم. کرایه خانه،قبض آب و برق و قسط ماشین باعث شد ...

شناسایی اجساد جان‌باختگان منا از میان 500 عکس آغاز شد

www.iaukashmar.ac.ir/index.php/component/.../576 Translate this page
Sep 26, 2015 - درباره ما | ارتباط‌‌ با ما | تبلیغات | .... فیلمبرداری از دختران در مخفیگاه شیطان/ با لواشک دختران را خام می‌کردم · تصویر/ صحنه مشکوک بازی استقلال ...

روابط عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی یزد

www.iauyazd.ac.ir/index.php/public-relations/allnews Translate this page
... فیلمبرداری از دختران در مخفیگاه شیطان/ با لواشک دختران را خام می‌کردم · آنونس فیلم ... همزمان با بزرگداشت سي و هفتمين بهار پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و در ...

میزان کالری موجود در مواد غذایی - دختر های چاق!!!

fat-girls.blogsky.com/1388/11/05/post-4/ Translate this page
میزان کالری موجود در مواد غذایی - دختر های چاق!!! - وبلاگی برای ... ذورت خام یک عدد .... 100 گرم. 200. لواشک. 100 گرم. 250. لوبیا قرمز پخته با کمی چربی. یک لیوان. 200.

واکنش شگفت انگیز پیرمرد ۸۰ ساله با سارق مسلح

ln.sayekhis.ir/?p=205264 Translate this page
6 hours ago - واکنش شگفت انگیز پیرمرد 80 ساله با سارق مسلح. پیرمرد 80 ساله مانع از ... کامیون بنز با ۲۴ میلیون ریال خلافی ... با لواشک دختران را خام می‌کردم ...

تعیین جنسیت نوزاد : فصل اول - توصیه های طّب سنتّی

tebbesonnativabardari.niniweblog.com/.../تعیین-جن... Translate this page
در پست بعدی تعیین جنسیت برای والدینی که خواهان فرزند دختر هستند . ... ٣-یکی از مسائل مهمی که نطفه رو ضعیف میکنه سیگاره پس اگر طالب نوزاد پسر هستید ... یک لیوان شیرموز یا شیرنارگیل یا شیرهویج با 2قاشق غذاخوری معجون هفت مغز(پسته خام ... 4-از خوردن ترشیجات – غذاهای سرکه دار- سالادهای زمستانی – تمبرهندی – لواشک- قره ...

چکوتیک - سه‌ گانه ماموران شهرداری

www.chekotik.com/news/.../سه‌-گانه-ماموران-شهرداری Translate this page
سه گانه‌ها از مرداد سال گذشته و با قتل مرد دوره‌گرد در شرق تهران آغاز شد و پس از برخورد ... پسر جوان، جان پدرش را گرفت [ 1 ساعت پیش] · با لواشک دختران را خام می‌کردم!

عکس:گفتگو با دختری که براحتی 12کيلو کاهش وزن در6 ماه ...

www.niksalehi.com/taghzie/archives/141449.php Translate this page
May 21, 2011 - عکس:گفتگو با دختری که براحتی 12کيلو کاهش وزن در6 ماه داشته. ... دلیل مضر بودن لواشک فله ای! ... روزي چند بار با دستگاه‌هاي ورزشي خانگي کار مي‌کنم. هر کسي در خانه هر چيزي مي‌خواهد، من بلند مي‌شوم و به او مي‌دهم چون اين حس سبکي را ...

متن و حاشیه‌های معروف ترین سرودهای انقلابی - راه فردا

www.rahefarda.com › ... › رسانه‌های دیگر Translate this page
8 hours ago - روزهای قبل از پیروزی انقلاب، ترانه هایی تولید می شد با هدف تبیین اهداف این ... از دختران در مخفیگاه شیطان/ با لواشک دختران را خام می‌کردم · رایزنی ...

دژ بسطام؛سومین محوطه اورارتویی دنیا ثبت جهانی می‌شود - irctr

irctr.ir/news/1454887891in2r4 Translate this page
7 hours ago - دانلود تصاویر با کیفیت ابزار آلات دس . ... با لواشک دختران را خام می‌کردم · فرار مالیاتی ۱۰۰میلیون دلاری ۳۰ تاجر کلان/ زن روستایی که ۷۰۰ پورشه ...

دکتر گفته یا رابطه جنسی داشته باش یا از یه دختر لب بگیر ...

khbartar.blog.ir/.../دکتر-گفته-یا-س.-کامل-کن-یا-از-... Translate this page
Aug 13, 2014 - 8 ماهی میشه ک با یه پسری دوست شدم . ... خام حرفاش نشو عزیزدل ...... میکردمو مثل لواشک با اسفالت خیابون یکیش میکردم مردیکه ی عوضی رو پسر ...

بوئینگ و حکایت "گربه" و "گوشت" - دبلیو خبر

wwwkhabar.ir/5546678 Translate this page
5 hours ago - در حالی ایران طی ماه‌های اخیر با مذاکره با ایرباس و ATR نشان داد برنامه‌ای برای خرید هواپیماهای بوئینگ ندارد که ... با لواشک دختران را خام می‌کردم!

• سوال از شما پاسخ از دکتر کرمانی • [بایگانی] - تالار گفتمان دکتر ...

kermany.com/forum/archive/index.php/t-8.html Translate this page
Feb 14, 2013 - من پیاده روی که میکردم اون طور که انتظار داشتم نتونستم از حجم پهلوها کم کنم! .... با سلام دختر شما تا سن 19 سالگی برای افزایش قد جا دارد. ..... 1 کاسه ماست بر میداری و توش یک عدد کدو خام (کدو سبز نه حلوایی ها) رنده می کنی و هم میزنی تا کامل ...... ببخشید حسام جان ولی چطور لواشک آزاده وقتی 100 گرمش 250 کالری داره؟

روز تولد آقای رئیس جمهور تعطیل رسمی می‌شود!

news24h.ir/.../روز-تولد-آقای-رئیس-جمهور-تعطیل-رس... Translate this page
7 hours ago - براساس این لایحه پیشنهادی، روز 4 اوت مصادف با سالروز تولد باراک اوباما، تمامی مدارس و نهادهای دولتی تعطیل این ... با لواشک دختران را خام می‌کردم!

شیر را با موز، خرما و یا عسل بخورید

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=185066 Translate this page
Oct 30, 2011 - در هنگام برگشت به خانه هم با آلوچه و لواشک، اشتهای خود را کور می‌کنند و ... و کمتر از میوه، شیر و لبنیات و انواع سبزی‌های خام استفاده می‌کنند. ..... من همیشه شیر موز رو با عسل و پودر گردو و پسته درست میکنم وواسه صبحونه نوش جان میکنم.

عبور سیارک از نزدیک زمین در ماه آینده - باشگاه خبرنگاران ...

www.sarkhat.com/fa/news/141099330/ Translate this page
5 hours ago - با توجه به تمام محاسبات محققان، احتمال برخورد این سیارک با زمین بسیار ناچیز است. سیارک asteroid ... با لواشک دختران را خام می‌کردم! توبه دختر ...

انتقاد از بی‌توجهی مسئولان پرسپولیس نسبت به فحاشی علیه ...

www.nividar.com/news/56b6dddd870024e2c9fee041 Translate this page
1 day ago - سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان ... شدن اتوبان زنجان - قزوین در پی وقوع کولاک · با لواشک دختران را خام می‌کردم!

عکس خانوادگی قدیمی از مادر بشار اسد / باشگاه خبرنگاران جوان

news.anboh.in/ext/15719598 Translate this page
5 hours ago - ریاست جمهوری سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مرحومه مغفوره انسیه ... با لواشک دختران را خام می‌کردم! توبه دختر مردنما با ٣٠ سابقه تبهکاری!

وبلاگ نویسی های روزانه یک دختر تنها

minarezaei.blogfa.com/ Translate this page
خام یا پخته این نخود پر از خاصیت‌هاییه که شما رو مجاب می‌کنه تو هر سالاد و غذایی ازش ... ویتامین K جزو چیزاییه که تو کم میوه و سبزی‌ای پیدا می‌شه، اما نخود سبز با ..... لواشک اگه تو شرایط بهداشتی تولید شده باشه یه خوراکی سالمه و چون خواصش کم و بیش ...

آیا می توان 4 ماهه هجده کیلو وزن کم کرد؟ - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/21477_آیا-می-توان-4-ماهه-هجده-کیلو-و... Translate this page
Apr 15, 2014 - نه، مشکل اینجا بود که هم با رژیم دکتر آشنایی نداشتم هم بیش از مقداری که دکتر ... مثلا آلوچه و لواشک زیاد می خوردم و فکر نمی کردم چاق کننده باشند. ... مرتب باید با ترازو کار می کردم و وزن موادغذایی را می کشیدم و محاسبه می کردم و این ... خام خواری و گیاه خواری دو نوع مختلف دارد؛ برخی خام خواران شیر و تخم مرغ هم می خورند ...

عاشقانه - عشق

sahr61.persianblog.ir/tag/عاشقانه
پسر:من خام حرفات نشدم وقتی خواستم بهت دست بزنم. یاد ناموسم افتادم ... دختر:عزیزم خواهش میکنم منو ببخش من درحق تو خیلی. بدی کردم ... من همون لحظه ازخدا خواستم یه با عرضه نصیبت کنه.... دختراااااا به ... من رسیدم بیا بوس بده لواشک تحویل بگیر ^_^.

«ابتکار لواشکی» زن شمالی را پولدار کرد! | پایگاه اطلاع ...

www.rajanews.com/news/232785 Translate this page
Jan 25, 2016 - او حالا ۳ سال است که برای مشتری ها کیک لواشکی درست می‌کند و با همین کار ... زنگنه:اروپا مقصد۳۰۰هزاربشکه نفت خام ایران · کاهش دما دربیشتر نقاط کشور از .... من این کیک ها را طوری درست می‌کنم تا ترشی بیش از اندازه نداشته باشد و ...

استفاده از لواشک برای خام کردن دختران - لینک های داغ

addit.ir/u/استفاده-از-لواشک-برای-خام-کردن-دختران Translate this page
استفاده از لواشک برای خام کردن دخترانچند ماه قبل از حمله قلبی موهایتان به شما هشدار میدهند رسیدن به سرعت کیلومتر در ساعت با با لواشک دختران را خام میکردمچرا زنان ...

اینجا دختر که باشی...

www.nayer-leili1376.blogfa.com/post/30 Translate this page
وقتی برای حرف پسر تره خرد میکنی و اهمیت قائل می شوی. می گویند: ... دختر که باشی گاهی وقت ها با تمام نفرتی که از اندی و افشین و امید ... جایی که حتی با شنیدن اسم لواشک هم دلش دیگر ... دلم درد میکند انگار خام بود تمام خیال هایی که به خوردم داد..... . ♥

پیاز - سلامت و تغذیه

useful-articles.persianblog.ir/1387/10/ Translate this page
Jan 18, 2009 - با پختن ورقه‌های نازک پیاز در شیر می‌توان از آن جهت رفع دل دردها و ناراحتی‌های .... 10) غرغره آب خام یا پخته ی اسفناج، برای از بین بردن ورم و درد گلو مفید است. .... که مصرف تخم مرغ را به دلیل کلسترول بالا برای بسیاری از افراد محدود می‌کرد. ... لواشک در واقع نوعی عصاره گرفته شده از میوه هاست که متخصصان تغذیه به آن ...

ماجرای جالب ازدواج رضا رویگری و همسر جوانش (۲۶ ساله) + عکس و ...

saten.ir › جالب و خواندنی Translate this page
Sep 5, 2015 - این زن جوان درباره وضعیت اقتصادی رویگری هنگام ازدواج با وی بیان می گوید: زمانی ... که بچه بودم، نقاشی می‌کردم، در کوچه پس کوچه‌های خلوت تجریش به همراه دوستانم. .... اینم که میگن مرد مسن خوبه برای اینه که دخترها رو خام کنند تا مردها بتونند با دختر جوون ازدواج کنند. ..... پولدار شدن خدیجه مرتعشی با «ابتکار لواشکی»!

با تجربه ها در امر لاغری و کسانی که تصمیم دارن لاغر بشن - صفحه 1 ...

www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID... Translate this page
Jul 26, 2014 - فکر میکنم با این کار هدف گروه مشخص تر میشه .. و فکر میکنم .... دختر پاییز ام ام بی ... برنج خام 100 گرم 360 جوانه گندم .... لواشک 100 گرم 180

اطفال - تجارب طب سنتی

tajarobteb.persianblog.ir/tag/اطفال Translate this page
لاغری و رژیم های غلط لاغری را با نگاهی به طب سنتی برای بانوان و دختران بشناسیم · خستگی ..... مواد تند و تیز مانند کبر، باقلای مصری، زیتون خام، فلفل، دارفلفل و امثال آن .... واین چیزاش خوب شده ولی بینیش خیلی خرخر میکنه نمیدونم چکارش کنم میشه منو راهنماییی کنید ..... ۲۲- اب انار شیرین و رب انار شیرین و یا لواشک انار شیرین .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1787
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 454
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,137
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,781
  • بازدید ماه : 3,781
  • بازدید سال : 100,942
  • بازدید کلی : 2,140,940
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ